Hallo lezers,
Ik heb een script waarbij ik links van een bepaalde categorie wil laten weergeven. De opset moet als volgt worden.
|
|
|
|
|
|
|
--------------------------------------
(dit ziet er vast raar uit)
De letters a t/m f moeten links worden die een categorie voorstellen. Als men op deze link klikt, dan moet onder deze letters de categorienaam verschijnen en daarna in tabelvorm alle links uit deze categorie. Ik weet hoe ik links moet creeren en ik heb het onderstaande script voor de weergave. Geen idee alleen hoe ik dit moet combineren. Ik dacht zelf dat de link wellicht gevoed kon worden in het WHERE element van de selectie (WHERE cat=(link) o.i.d.)
Hoop dat iemand me kan helpen!
Arjan
Ik heb een script waarbij ik links van een bepaalde categorie wil laten weergeven. De opset moet als volgt worden.
|
|
|
|
|
|
|
--------------------------------------
(dit ziet er vast raar uit)
De letters a t/m f moeten links worden die een categorie voorstellen. Als men op deze link klikt, dan moet onder deze letters de categorienaam verschijnen en daarna in tabelvorm alle links uit deze categorie. Ik weet hoe ik links moet creeren en ik heb het onderstaande script voor de weergave. Geen idee alleen hoe ik dit moet combineren. Ik dacht zelf dat de link wellicht gevoed kon worden in het WHERE element van de selectie (WHERE cat=(link) o.i.d.)
PHP:
// Get all the data from the "links" table
$result = mysql_query("SELECT * FROM links ORDER BY name")
or die(mysql_error());
echo "<b>". $row['cat']. "</b>";
echo "<table border='0' cellspacing='1' cellpadding='2'>";
// keeps getting the next row until there are no more to get
while($row = mysql_fetch_array( $result )) {
// Print out the contents of each row into a table
echo "<tr><td>";
echo "<b>". $row['name']. "</b> - ". $row['description'];
echo "</td></tr><tr><td>";
echo "<b>URL: </b>". $row['url'];
echo "</td></tr>";
}