Wi-Fi voor PS3/PSP ???!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lilmicstar

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
ik heb een vraagje over het online gaan met de PS3/PSP( Wireless)
ik heb mijn pc beneden staan en de PS3 staat boven.
hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn PS3/PSP op internet kan via de pc.
ik neem aan dat het iets te maken heeft met een Wi-Fi stick die in je pc moet, maar ben hier niet helemaal zeker van , en ook niet hoe dit dan zou moeten gaan.
En dan zou ik ook willen weten wat ik op mijn pc moet instellen om ervoor te zorgen dat ik via me PS3 op het internet kan.

ook zou ik graag info willen hebben over de prijzen die dit proces met zich meebrengen en waar ik de benodigde spullen kan vinden

Graag en dankje :rolleyes:

Om meerdere apparaten een draadloze verbinding te laten maken met het internet heb je een draadloze router nodig die je tussen de modem en de PC's plaatst.
Meeste routers bieden zowel een draadloze als een verbinding met draad aan via een ingebouwde switch.
Deze routers vindt je in alle PC zaken. Bekendste merken zijn : Linksys, Belkin, SMC, D-link, Thomson, ect.....

ik wil liever niet een nieuw kastje kopen,
is er niet een mogelijkheid iets via usb te regelen,
het is niet noodzakelijk om met PSP en PS3 tegelijkertijd op internet te zijn dus meerdere apparaten is overbodig

owjaa bedankt voor j reactie :thumb:

Als je draadloos wilt verbinden (dat is wel zo makkelijk) zie ik geen andere oplossing dan een router.
Met een draad zou je eventueel via je bestaande pc kunnen gaan maar dan moet die constant aan staan.

Als je draadloos wilt verbinden (dat is wel zo makkelijk) zie ik geen andere oplossing dan een router.
Met een draad zou je eventueel via je bestaande pc kunnen gaan maar dan moet die constant aan staan.

zzou je mij dan een voorbeeld kunnen geven van een router,
natuurlijk het liefst in de beste prijs/kwaliteit verhouding :o

en p.s. door middel van een router is het wel mogelijk dat de pc internet heeft, en ik online kan gaan met PS3/PSP toch ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan