wide beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter pat73
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pat73

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2011
hallo ik zit op een spelsite en als ik in een spel zit moest ik met mijn oude laptop altijd mn scherm uitrekken om bij de auto knop te komen
nu heb ik een nieuwe laptop gekocht en als ik daar mn beeld uit wil rekken gaat hij in de breedte ipv in de lengte en kan ik nog niet bij die autoknop
heb resolutie al geprobeert en f11 en uitzoemen maar niks werkt
kan iemand mij mss helpen ??
bij voorbaad dank groetjes pat

al geprobeerd de pagina groter/kleiner te maken? (Ctrl + Scrollen)

nee had het nog niet geprobeert
gelijk even gedaan maar nee helaas werkt ook niet
nu hoorde ik dat het aan de driver van mn scherm kan leggen ??

nog een andere mogelijkheid is dat het een Flash-spel is die niet van grootte kan veranderen. volgens mij is je schermresolutie ook 'te laag' voor dat spel. doet dat spel het op andere computers wel?

ja kon met mn oude lap gewoon spelen en daar heb ik zelfde resolutie(iets lager)
maar daar kon ik mn scherm uitrekken en als ik dat bij deze lap doe dan gaat hij in de breedte en nie in de hoogte
mijn oude lap is meer vierkant en deze langwerpig
nu kan ik wel bij de auto knop als ik mn taakbalk auto. vebergen doe maar het moet lijkt mij ook anders kunnen
nu geven ze op die site aan dat resolutie van 1024x768(werkte bij oude lap goed) voldoende moet zijn en mij lap staat op 1366x768 hoger ken die niet
geen idee of het een flash spel is de naam van de site is spigo.nl

Welke browser gebruik je dan? Misschien add-ons (tijdelijk) uitschakelen? Eventueel je browser updaten/herinstalleren? Met andere browser proberen?

sorrie beetje laate reactie maar had ff druk met mn werk
maar wat er is gebeurt weet ik niet maar ken wel bij die auto knop
ik had op de site gelezen dat het aan de server kon liggen misschien dat dat het probleem was
toch bedank voor de reacties
groetjes pat

inderdaad een beetje laat... maar die dingen die ik had opgenoemd alsnog maar ff proberen. al geprobeert of ie het op een ander scherm wel doet (dus dat alleen dat 2e scherm aanstaat)? verder kan ik dat spel niet spelen omdat ik daar geen account heb, dus dingen zoals "auto knop" of zo zeggen me niks...

nogmaal sorrie voor late reactie
ik heb al die dingen die je zei gedaan maar niks werkte helaas
je kan als het goed is gewoon als gast spelen op die site
en anders ff acountje aanmaken altijd gezellie daar hoor haha

als die het ook niet doet op een ander scherm (dus laptop scherm helemaal niet gebruiken) zou ik het ook niet weten... helaas. ach, ik heb mijn best gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan