widget op lock screen van huawei ascend y540

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Dag

ik ben een nitwit op het gebied van smartphones. ik heb sinds vandaag een huawei ascend y540 en volgens meerdere sites kan ik de dashclock widget gebruiken om mijn lock screen een ander uiterlijk te geven. Er staat dat ik dat kan doen door mijn lockscreen te vegen tot ik een grote + krijg, waarna ik dashclock kan selecteren. Wat ik ook doe, ik kan alleen naar vier icoontjes vegen (unlocken, telefoon, camera en sms). Nergens een + te bekennen dus ik kom niet verder.

De dashboard widget geeft als het goed is meteen op het lockscreen al informatie over diverse dingen, zoals aantal ontvangen sms, oproepen en wat je verder nog in wilt stellen (bv aantal ontvangen whatsapps).

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? ik ben het al uren aan het proberen maar ik kom er niet uit.

groetjes, Anjo

Hallo. Knap vervelend. Tja ga maar terug naar fabrieksinstellingen of zo, of ga naar de winkel waar je hem kocht als dat zo is.

Je hebt dat ding net zeg je. Dus daar kan niet veel opstaan. Uren proberen schiet niet op.:confused:

En whats app verlies je niets mee als je het nummer (nummerbehoud) weer ingeeft houd je de contacten.

Laatst bewerkt:
terug naar fabrieksinstellingen heeft weinig zin. hij staat nog vrijwel in fabrieksinstellingen. Terug naar winkel kan ook niet: wehkamp. Ik denk ook niet dat er wat mis is met het toestel, ik denk dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen.
met dank, anjo

ben aan het downloaden...
heb deze niet maar wel al een andere doogespit. Maar ik trof op een ander forum van iemand met een vergelijkbaar probleem (andere Huawei) en die gaf nadien zelf antwoord: het standaard thema wat bij de telefoon geleverd wordt staat wijzigingen van het lockscreen niet toe. Wellicht moet ik dus een ander thema hebben. Helaas vertelde die persoon niet met welk thema het kon. Op mijn zoon zijn smartphone kon het probleemloos.

met dank voor de handleiding. Zal 'm eens door gaan spitten

groetjes, Anjo

Klein hulpje nog. Als je het document wilt doorspitten, is het misschien makkelijk om de toetsencombinatie CTRL F tegelijk te toetsen.

Dan opent zich een schermpje. Typ daar maar eens een woord in. bijv het woord

contactpersoon

En klik dan steeds op volgende. Dan komen alle woorden met contactpersoon in beeld als je steeds op volgende klikt.

Hoef je niet het hele document te doorlopen met die 57 pagina's. Maar wellicht kende je dit al. Ook handig voor anderen met hetzelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan