widnows me in slaapstand instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelmobelmo

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
Geachte helpers,
Laatst las ik in het blad Computer idee del 6 van 06 hoe je Windows XP in slaapstand moest zetten het stond alleen voor XP beschreven (hier baal ik van er wordt bijna niet meer rekening gehouden met Lagere Windows dan XP)
Maar nu probeerde ik het in W ME maar dat lukte niet weet iemand hoe je Windows Me in slaapstand erbij kan instellen .
IK zou heel blij zijn als het in ME ook kan!
(mijn pa heeft ook Windows ME maar daar staat Slaapstand al bij ingesteld)
mvg,
Jel,mobelmo

Je moederbord moet er geschikt voor zijn, dan kan het wel.

Instellen na hoeveel tijd de computer automatisch stand-by of in de slaapstand wordt gezet

Open Energiebeheer in het Configuratiescherm.
Klik op een tijd in de lijst Systeem op stand-by om de timer voor het op stand-by zetten van de computer in te stellen.
Klik op een tijd in de lijst Systeem in slaapstand om de timer voor het in de slaapstand zetten van de computer in te stellen, als deze lijst wordt weergegeven.
Als u een draagbare computer gebruikt, kunt verschillende instellingen voor accuvoeding en voor netvoeding opgeven.

Opmerkingen

U kunt het Configuratiescherm ook als volgt openen: klik op Start, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm. Als u het gewenste item niet ziet, geeft u alle Configuratiescherm-opties weer.

Als u de timer zowel in de lijst Systeem op stand-by als in de lijst Systeem in slaapstand instelt, moet de timer voor Systeem in slaapstand op een langere duur worden ingesteld dan de timer voor Systeem op stand-by. Als u de timer voor Systeem op stand-by bijvoorbeeld instelt op Na 3 minuten, moet u de timer voor Systeem in slaapstand op vier minuten of meer instellen.

Indien u weer met de computer wilt werken als deze stand-by staat, beweegt u de muis, drukt u op een toets op het toetsenbord of drukt u kort op de aan/uit-schakelaar van de computer. Indien u weer met de computer wilt werken als deze in de slaapstand staat, drukt u kort op de aan/uit-schakelaar van de computer.

Welke opties u ziet in Energiebeheer hangt af van de hardware.

(uit de Help van Windows)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan