Widows 7 Rc installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangkill

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Goedenmorgen/middag

Ik heb een klein probleempje, waarom kan ik de windows 7 rc 64 bit versie wel gemound installeren op mijn 64 bit pc, maar niet op de laptop waar 32 bit op draait?
Als er geen oplossingen zijn dan moet ik zo even naar de winkel om wat dvdtjes te halen.

Omdat je een 32 bits windows versie niet kunt updaten met een 64 bits versie

Zo iets dacht ik ok al, maar niet geschoten is altijd mis, dan ga ik even dvdtjes halen.

ff tussendoor

op nieuws groepen is nu de nederlandse mui te downloaden voor win7, x86 en x64

Hoi !

Dat kun je met een CD'tje af, hoor !

It. + NL samen 'n kleine 80 Mb.

Greetz,

Harry.

ff tussendoor

op nieuws groepen is nu de nederlandse mui te downloaden voor win7, x86 en x64

Dat is nuttige info. Thx:thumb:

Ik heb net de rc geinstalleerd, Ben erg benieuwd naar de virtuele xp functie!

Hoi !

Die functie zowel als de virtuele XP (beta-versie) moet je apart downloaden !

Heb je geen links: laat het even weten.

Greetz,

Harry.

Ah oke, dacht al zoiets;)

Als je een link voor me hebt, zou mooi zijn:thumb:

Thx harry!

Het is gelukt met de installatie ook even gelijk nederlands taal bestand geïnstalleerd

Hoi,

Ondertussen ook de ned. taal geinstalleerd! Werkt allemaal mooi. :thumb:

Maar harry snor, diegene die jij gaf als ik alles heb uitgepakt staat er x86 bij heel veel mappen, dat is toch 32 bit? en wat moet ik precies doen om die taal te installeren?

Hoe te installeren:

1.Klik start, ga naar configuratiescherm.
2.Klik op taal- en regio-instellingen (of Regionale en taal instellingen in Classic View).

3.Klik op installeer of deinstalleer talen ?Regional and Language Options?. Voor degenen die Classic View hebben, klik op toetsenborden en talen, dan op Install/uninstall talen bij Weergavetaal.

4.Voer het wachtwoord in of klik op doorgaan indien u gevraagd wordt om een UAC bevestiging.
5.In de taal installatie en deinstallatie wizard, klik op Installeer taal.

6.Voer nu het pad naar de installatie bestanden in. Het taalbestand moet in .CAB extensie, normaal heet dit bijvoorbeeld ?lp.cab?. Let op dat je de map erboven moet kiezen, ongeacht of het aantal mappen erin. De wizard zal automatisch naar taalbestanden zoeken in deze mappen.

Wanneer de map is geselecteerd, zal de installatie de mappen scannen en alle bescikbare gevonden talen weergeven, samen met de taalnaam, type (MUI of LIP) en grootte.

7.Selecteer en vind alle hokjes aan voor de talen die u allemaal wilt installeren. (Deze zijn standaard al aangevinkt, dus je moet alleen degene wegvinken die je niet geïnstalleerd wil hebben)
8.Klik op volgende om door te gaan.
9.Ga akkoord met de licentievoorwaarden en klik weer op volgende om door te gaan.

10.Op de overzichtspagina zal nu worden weergegeven welke talen worden geïnstalleerd. Indien dit correct is drukt u op Install.

11.Wacht tot de installatie gereed is, dit kan even duren. Er zal eerst een herstelpunt worden gemaakt.

12.Zodra de installatie is voltooid, zal er een bevestigingsscherm worden getoond. Klik hier op Sluiten om af te sluiten, of selecteer Verander mijn weergavetaal (Deze moet u dus kiezen), kies dan een taal (Nederlands) uit de keuzelijst, optioneel kunt u ook aanvinken of dit toegepast moet worden op alle systeemaccounts (Dit zal de taal veranderen op het inlogscherm etc.), en klik dan op uitloggen om uit te loggen. Log daarna weer in en Windows 7 zal Nederlands zij

.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan