Widows XP Pro start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

C-mon

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
Telkens als ik mijn mijn computer opstart komt er deze foutmelding STOP: 0x000000ED (0X827E0470, 0XC0000032, 0X0000000, 0X0000000)
Ik heb hem ook al in verschillende manieren geprobeert op te starten. save mode, shadow funkties uit ed. maar telkens kom ik uit bij deze foutmelding.
Ook heb ik hem met de windows xp cd opgestart. Maar dat doet hij ook als niet...
weet iemand wat ik moet doen? :confused:

Het antwoord van Microsoft zie met name het stukje onder "Beschadigd bestandssysteem"

Bedankt voor je tip M

Maar ik ben er nog steeds niet uit. Op de site staat: Als dat het geval is, start u de computer op met de herstelconsole en gebruikt u de opdracht chkdsk /r om het volume te herstellen. Maar het lukt me niet om de coputer op te starten met de windows cd. Ook als ik de Cd-rom op eerste station zet. Dan krijg ik de melding Boot Record From CD-rom Not Found.
Op de chat hadden ze het over een herstediskette downloaden. Het maakt me niet uit dat ik alles kwijt raak wat op de computer stond (er stond toch haast niets op)
Kan iemand mij misschien verder helpen?
Groetjzz

Is het soms een gekopieerde cd?

Het is me eindelijk gelukt om hem aan de praat te krijgen. Ik heb windows opnieuw kunnen installeren met opstartdiskettes. maar er zit nog stdeeds een fout in.
De computer valt na elke 5 minuten uit, en de volgende dag krijg ik hem niet eens meer opgestart. Dan krijg ik weer het blauwe scherm met deze keer een 0x0000000A fout.
Krijg het idee dat er ook iets mis is met de hardware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan