wie bedenkt leuk systeempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Berichten
102
Zoek leuk systeem tot maximaal 22 á 2300 Euro.
Wie bedenkt er iets voor mij. Zit te denken om het bij
Mycom te kopen, of weet iemand nog een goede zaak omg. Haarlemmermeer/Amsterdam/Haarlem?

Enige systeem wensen: 17"flatscreen tft monitor. Plextor brandertje + laeser printer+ mooie kast + cardreader. Voor de rest wil ik graag goede ingrediënte in mijn systeempje hebben.

Dvd brander wil ik nu nog niet hebben, misschien over 2 á 3 jaar wel.

Wie bedenkt er iets leuks voor mij

ps: kennis van mij raad mij een dell systeem aan met tft monitor... is dat wat? Houdt niet zo van die kant en klaar systemen, zitten volgens mij vaak mindere ingredienten in klopt dit... enne is zo een ding van bv. de Aldi/lidl wat of is dat kant en klare rotzooi?....

Alvast bedankt de computerleek
 
kijk eens bij paradigit op de site. Heb ik hele goede ervaringen mee. Ook machines van Dell zijn absoluut goed. De Aldi-machines zijn eveneens goed van kwaliteit. Daar is helemaal niks mis mee. Bovendien krijg je veel "waar voor je geld". Goed op elkaar afgestemde componenten. Bovendien is de garantie bij Medion goed geregeld. Succes
 
Ga eens kijken bij www.computer-land.nl Zitten ook in Haarlem en Amsterdam. Goede pc's voor redelijk weinig geld, goede service. Hun 'kant & klare' systemen zijn naar wens aan te passen, of je stelt er zelf één samen uit losse onderdelen.
Als voorbeeld deze. Is al een redelijk systeem met 19" TFT, maar nog niet aan jouw prijs, dus uitbreiding c.q. andere onderdelen is ook nog mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan