Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door wajang
Klik anders in apparatenbeheer met je rechtse muisknop op je modem en kies voor uitschakelen.
Wilt ie dan gaan inbellen, dan krijg je een foutmelding.
Je hebt er zelfs een programmaatje voor, http://modemlockdown.techconz.com/
Het gaat hier om een ADSL-aansluiting en niet om een gewoon inbel-modem
Geplaatst door wajang
Dit snap ik gelukkig, maar er is toch een mogelijkheid dat de oude modem kan gaan inbellen?
dus kabeltje achter uit de pc halen is al voldoende
Geplaatst door wajang
Dit snap ik gelukkig, maar er is toch een mogelijkheid dat de oude modem kan gaan inbellen?
Geplaatst door wajang
En als ADSL nu een storing heeft en je wilt ff ouderwets analoog je mail bekijken? Dan moet je er weer achterkruipen!
Geplaatst door jackio
vandaar mijn vraag hoe kan ik zeker weten dat er niet iemand rijk word van mijn internet bezoek.
Geplaatst door jackio
Inderdaad jullie hebben gelijk, het probleem is nl dat ik na een bezoek van een site waar ik beter niet had kunnen komen (en ook zeker niet meer zal doen) ik geplaagt word door een icoontje die zichzelf "online dialer" noemt en na verwijdering vaak weer terug komt, het lijkt dan ook of mijn comp trager is op dat moment, vandaar mijn vraag hoe kan ik zeker weten dat er niet iemand rijk word van mijn internet bezoek.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.