Wie bied help?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tgdcom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2004
Berichten
1
Beste Mensen, ik heb een klein probleemtje. Wanneer ik mijn IE opstart, verschijnt er een deel van mijn startpagina en dat stop het voltooien en dan verschijnt er een "pop-up" welke mij meedeeld "Internet Explorer Drive" Run-time error '9': Subscript out of range. en een klikbaar vak "oké". Indien ik dan op "oké" drukt loopt alles weer als een trein. Ik heb de Virus Scan van Macfee er door gehaalt en geeft geen virus aan. Wel "ongewenste programma's" . Komt dit laatste door het gebruik van "adware" en Spybot"? Beide prograsmma's lopen naast elkaar.
Ik zou er mee kunnen leven, maar het is wel irritant om steeds bij aanvang op dat "oké - vlak te moeten klikken.
Uw aller help wordt zeer op prijs gesteld.
 
Hoi,

Om die error niet meer te krijgen.

Internet explorer openen > Extra > Internet Opties > Geaveranceerd > Bij surfen > Foutopsporing in script uitschakelen uitvinken.

Bij het Gerbruik van Spybot en adware verwijder je al de apyware wat op je computer zit dus daar kan niks fout mee gaan.

Groetjes,
 
Als je Win 2000/ xp hebt kun je popup uitzetten door:
Configuratiescherm > systeembeheer > services > messenger opzoeken > en die dan uitschakelen.

Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan