Wie durft iets te zeggen over de LG37LH4000

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeilijk hé. Er is gewoon nog niet veel van bekend. Er mag wat mij betreft ook gereageerd worden op de specificaties van deze lcd. Kan het beter of is het goed genoeg? Mist er nog iets? Iemand?
Doei, Dump.

Ik begrijp dat er NOG niets over te zeggen valt.
Doei, Dump.

Hey Dump,

qua specificaties doet hij het wel goed. Wel zou ik ook kijken naar uiteraard andere merken. Let dan vooral op:

- Helderheid: Tenminste 500 cd/m2, liefst hoger
- (Dynamisch) contrast: Hoe hoger, hoe beter. Helaas geven ze tegenwoordig vaak alleen nog maar het dynamische contrast aan. Probeer ook te achterhalen wat het normale contrast is.
- Resolutie: Uiteraard 1920x1080, anders geen Full HD
- Reactiesnelheid: Hoe lager, hoe beter. Ik zou al niet hoger gaan dan 3ms
- Frequentie: Vanaf 100Hz kan het alleen maar beter worden (liefst hoger dus)
- Niet geheel onbelangrijk, maar meestal altijd aanwezig: 24p

Ik weet natuurlijk niet wat je budget is (gok rond de €750), maar kijk anders ook eens naar deze: http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-geluid/televisies/lcd-tv/37-inch-lcd-tv/lg/37lh5000/p28900
Is toch al wel een type beter.

Zelf ben ik niet echt van LG (begin stadium van LCD tv's 2 gekocht en viel tegen) hoewel mijn LCD monitor voor de pc wel van LG is en daar kan ik tot nu toe niet over klagen. Kijk verder met onder andere deze specificaties in het hoofd.

gr

Hoi Mondrians 23.
Van de week toch de lg37lh4000 gekocht en ik heb er totaal geen spijt van. Wat een beeld. Zelfs alleen digitaal is hij al onwijs scherp. Met HD kwaliteit is het overweldigend. Familieleden die al zoiets hebben spreken hun verbazing er over uit. Dus neem ik aan dat het een goede keuze betreft. Ook hebben we nog overwogen de bijna dezelfde uitvoering te nemen, lg32lh5000, maar dan dus met een kleiner beeld maar het verschil in beeldformaat vonden we toch te groot worden. Degene die jij voorstelt is eigenlijk gelijk aan degene die we nu hebben gekocht maar dan met 200mhz.Toch weer nog wat duurder en dus hebben we het toch maar, en met veel succes, bij de lg37lh4000 gehouden. Dank voor je tips en tot forums.
Doei, Dump.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan