Wie gebruikt er Dreamweaver CS5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luudp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
Berichten
4
Hi,
Ik gebruik sinds kort DW CS5 en heb een probleem met de preview functie.
Ik zou graag van andere CS5 gebruikers willen weten hoe de preview functie bij hun werkt. Graag een reactie als je zelf CS5 gebruikt zodat ik e.e.a. nader kan uitleggen.

Bvd Luud
 
Ik gebruik hem ook. Maar alleen het codescherm. Ik kijk wel eens op de preview, maar dan ziet de site er altijd anders uit dan in de browser.
 
Dreamweaver

Ik gebruik ook dreamweaver CS5, ik kijk af en toe op preview, maar zoals hierboven al gezegd wordt het staat allemaal anders. Het ziet er dus anders uit in de preview dan in de browser.
 
Ik gebruik ook CS5, zelfde verhaal als bovenstaand.

Ik gebruik ook dreamweaver CS5, ik kijk af en toe op preview, maar zoals hierboven al gezegd wordt het staat allemaal anders. Het ziet er dus anders uit in de preview dan in de browser.

Ik gebruik hem ook. Maar alleen het codescherm. Ik kijk wel eens op de preview, maar dan ziet de site er altijd anders uit dan in de browser.

Hallo,
Ik snap jullie opmerkingen niet helemaal.
Preview/debug in browser is juist bedoeld om in een browser naar keuze ( IE, safari, firefox etc) je webpagina's te bekijken zonder deze eerst naar de productieserver te uploaden. Uiteraard in combinatie met een testomgeving zoals WAMP, MAMP of XAMP.
Preview-button.jpg


wie van jullie gebruikt een testserver zoals WAMP, XAMP?
 
Owja. Sorry, ik was in de war met de ontwerpmodus! :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan