wie heb er veel fantasie en tijd voor een kleine sql en script te schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

montiy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2015
Berichten
5
Hallo,
ik zoek een klein bankaccount script wat ik zo kan uploaden.

Het gaat hierbij om een soort bank script, deze kon ik niet op internet vinden of ik weet niet goed naar welke benaming ik moet zoeken dus vandaar deze vraag.

Wat er in moet zitten zijn pagina’s zoals registreren, login enz
ook al een aangemaakte account met de naam bank of later in te stellen in deze acc wil ik de instellingen kunnen aanpassen.

de bedoeling is dat als iemand registreert dat hij/zij
geld/valuta naar een andere account kan zenden en dat er een %tage naar de bank account gaat die in de bankaccount in te stellen is maar bij de overdracht naar de bank is er een andere %tage van toepassing ook in te stellen

DB = ID, username, Naam, achternaam, Pass, en wat er nog meer nodig is Email hoef niet mag wel.

Na het inloggen, moet er op een makkelijke manier naar mede player gezocht kunnen worden en niet met een hele lijst, laat je geest de vrije loop haha alvast bedankt voor diegene die me hiermee uit de brand mee kan helpen

groetje,
 
financieel administratiepakket dus? Zouets kan een CRM.

Ga naar de bank en regel een iDeal-contract. Een SSL-certificaat lijkt me ook erg handig voor de betrouwbaarheid en veiligheid.
 
Het gaat hier om getallen niet om echt geld en hoef ook niet beveiligt te worden mag uiteraard wel maar is geen pre
het zou zelfs leuk zijn als ik dit ik kan stellen voor een teken bijv € $ @ maak niet uit
 
Niet beveiligd worden? Dat klinkt in mijn ogen kansloos.....
Ik snap niet echt wat je precies wilt? Is het voor een spel?

Is het niet leuker om het zelf proberen te bouwen?
 
sorry van de afwezigheid maar klopt is voor een spel de database lukt wel aardig maar ik weet niet hoe ik het moet koppelen zo dat wat bij de ene word afgeschreven woord dat bij de andere komt min de btw.

groetjes
 
Niet beveiligd worden? Dat klinkt in mijn ogen kansloos.....
Ik snap niet echt wat je precies wilt? Is het voor een spel?

Is het niet leuker om het zelf proberen te bouwen?



sorry van de afwezigheid maar klopt is voor een spel de database lukt wel aardig maar ik weet niet hoe ik het moet koppelen zo dat wat bij de ene word afgeschreven woord dat bij de andere komt min de btw.

groetjes
 
Twee update-queries draaien. En bij voorkeur Transactions in MySQL gebruiken. Google er maar eens op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan