Hallo allemaal,
ik heb sinds vandaag eindelijk internet ( het zou 9 december al worden aangesloten)
We zijn door abel telecom enorm aan het lijntje gehouden, er is tegen ons gelogen, en ook sturen ze nog eens een kapot modem op. Ze behandelen je echt onbeschoft en zijn gigantisch laks met handelen en doen of het de normaalste zaak van de wereld is.
WIjzelf zijn opzoek naar mensen met dezelfde problemen omdat wijzelf er alles aangaan doen om kosten die we hebben gemaakt te verhalen en tevens geld wat wij hierdoor zijn misgelopen door werk die ik via internet niet kon doen hierdoor. wij voelen ons zo genaaid door hun dat wij echt willen zorgen dat andere mensen dit niet hoeven mee te maken ( ruim 1 maand zonder internet te zitten)
WIj zullen ook kijken of we het 1 en ander in de aandacht kunnen brengen bij een programma als kassa of radar.
Hoop op jullie begrip dat ik dit verhaal hier neer zet, maar heb het helemaal gehad met deze provider en zeker omdat abel telecom nog geen jaar bestaat vinden wij dat ze wel wat klantgerichter kunnen werken.
Je kan mailen naar ...
[modedit]Mailen doen we niet. reacties moeten via het forum gaan.. dan heeft iemand anders er ook nog wat aan[/edit]
ik heb sinds vandaag eindelijk internet ( het zou 9 december al worden aangesloten)
We zijn door abel telecom enorm aan het lijntje gehouden, er is tegen ons gelogen, en ook sturen ze nog eens een kapot modem op. Ze behandelen je echt onbeschoft en zijn gigantisch laks met handelen en doen of het de normaalste zaak van de wereld is.
WIjzelf zijn opzoek naar mensen met dezelfde problemen omdat wijzelf er alles aangaan doen om kosten die we hebben gemaakt te verhalen en tevens geld wat wij hierdoor zijn misgelopen door werk die ik via internet niet kon doen hierdoor. wij voelen ons zo genaaid door hun dat wij echt willen zorgen dat andere mensen dit niet hoeven mee te maken ( ruim 1 maand zonder internet te zitten)
WIj zullen ook kijken of we het 1 en ander in de aandacht kunnen brengen bij een programma als kassa of radar.
Hoop op jullie begrip dat ik dit verhaal hier neer zet, maar heb het helemaal gehad met deze provider en zeker omdat abel telecom nog geen jaar bestaat vinden wij dat ze wel wat klantgerichter kunnen werken.
Je kan mailen naar ...
[modedit]Mailen doen we niet. reacties moeten via het forum gaan.. dan heeft iemand anders er ook nog wat aan[/edit]
Laatst bewerkt door een moderator: