• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wie heeft er verstand van exel en macro's

Status
Niet open voor verdere reacties.

welpje

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2006
Hallo ik zoek iemand met kennis van exel en macro's aanpassen.
Ik heb 4 bladen die bijna hetzelfde zijn maar iets aangepast moeten worden wie heeft de zin en tijd om dit voor mij te doen.(er zit een macro in maar werkt niet goed meer??)
ik denk als je kennis van zaken hebt dat het binnen een paar minuten gedaan is.
ik wil hem wel sturen maar niet op deze side laten staan want het is voor mijn werk.

Drie zinnen die onder elkaar staan en met ik beginnen? en ikke kan geen bestandje plaatsen wat op het echte bestand lijkt? Dat vind ik bijzonder.

Het is voor zijn werk, dus misschien wil hij een order plaatsen en op factuur afrekenen ;)

als het zo moet laat maar fijne dag samen en bedankt voor geen hulp

Hulp kan je wel krijgen maar dan zal toch met iets concreets moeten komen. Elk bestand is te anonimiseren en dus mogelijk om hier te uploaden. Vaak wordt dit een representatief voorbeeld genoemd.

Je kan op mijn naam (gast0660) klikken en en een mailtje sturen.

Hoi Vena,
Als ik denk dat het forum iets heeft aan een stukje code van mij dan post ik dat toch hier in een dummy voorbeeld (zonder enige gevoelige informatie), voor de rest zit ik toch maar te wachten op mijn operatie, maar eerst nog een extra consultatie ... enz....onderzoek....enz...., dus ik kan me ondertussen beter nuttig maken. Als ik er iemand mee verder kan helpen, waarom niet? Sorry.

@dot,

Ik ben het met V&A eens.
Openbare uitwisseling, daar gaat het om, zodat iedereen nu en in de toekomst er profijt van kan hebben.
Als bestanden niet op een forum geplaatst kunnen worden, hoort de vraag ook niet een een forum thuis.
Dan moet maar een softwareburo worden ingeschakeld.

En dat alles staat volledig los van ieders privé-situatie.

Als iemand geen bestand op het forum wil plaatsen dan moet iemand dat toch zelf weten. Of iemand wil antwoorden ook. En als in dit geval (contact/mail sturen) niet mag, dan moet een moderator de betrokkenen verwittigen. Ik zou gewoon niet antwoorden als ik dat niet wil en als ik denk het is in strijd met de forumregels op de knop Attendeer moderator drukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan