Wie heeft ervaring met de Epson Stylus S22?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Beste Mensen. Mijn naam is Anton Doove. In november a.s.hoop ik 75 jaar te worden,maar wil wel eerst mijn printer weer werkend krijgen in aansluiting op mijn PC. Mijn PC is de Acer Aspire XC-105 Ik woon in Zoetermeer.
De titel van dit bericht toont de naam van mijn printer. Helaas krijg ik mijn printer niet meer aan de gang,wat uiteraard erg lastig is.Wie van jullie heeft ervaring met de Epson Stylus S22? Hoe krijg ik die printer weer werkend?
Graag verneem ik wie van jullie mij kan helpen om die printer weer te laten werken. Daarvoor dank en groet ik jullie vriendelijk. Anton Doove.

:confused: Jammer dat je niet hebt verteld welke windows je gebruikt :(
Mocht jouw printer goed en in orde te zijn, en niet kapot dan probeer maar eerst met eigen laatste driver die aan de gang te krijgen ...

KLIK op die plaatje ! --->>

Laatst bewerkt:
Reactie naar ROYONIX

Beste Royonix. Inderdaad vergat ik te vermelden dat ik Windows 8 op mijn PC heb staan. De pijl op je voorbeeld wijst wel Windows 7 aan,maar dat kan ik wellicht wijzigen en zien wat er dan gebeurt.
Ik begreep uit jouw voorbeeld,dat ik op de site van Epson de driver dien op te halen,maar die zit al op de Printer of PC. Misschien is er dan weer een nieuwe driver nodig,maar dat weet ik niet. Dat verneem ik graag van jou.
Je reactie zie ik wel komen in je beschikbare tijd en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

Hallo Anton, heeft uw printer het wel gedaan aangesloten op uw laptop?

Reactie naar Whittey

Beste Whittey. Ik heb geen laptop maar een desktop-pc waarmee de printer prima werkte. Ik weet niet meer door welke oorzaak de printer niets meer doet. Aanzetten gaat prima,maar een opdracht uitvoeren lukt niet.
Ik krijg dan de foutmelding over documenten in de wachtrij. Die documenten krijg ik dan wel weer weg,maar bij een nieuwe poging wordt dit toch herhaald. Dat schiet dus niets op. Tot op heden is dat mijn ervaring en ik krijg het niet hersteld.
Het kan misschien een kwestie zijn van 1 kleine handeling zijn die ik wellicht over het hoofd zie. Welke handeling dat kan zijn weet ik nog niet. Misschien weten jij en Royonix wel wat ik over het hoofd zie. Dat verneem ik graag.
Je reactie zie ik morgen wel en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

Reactie 2 naar Whittey

Beste Whittey. Kun je mij nog antwoorden over mijn antwoord van gisteren? Ik wil graag weten of jij dan wel een ander mij kan helpen op mijn printer weer werkende te krijgen. Ik probeerde vandaag of ik het probleem kon vinden.
Dat is mij nog niet gelukt,dus ik hoop dat jij of een ander mij kan helpen om mijn printer weer te laten werken. In mijn eerdere berichten vermelde ik al dat ik geen Laptop gebruik maar een Desktop met Windows 8.
Ik wacht graag op reacties uit dit sub-forum en ik groet jullie vriendelijk. Anton Doove.

Tsja, ik ben nog niet op de leeftijd dat ik niet meer hoef te werken ...
Ik ga nog voor je kijken...

Ik kan op 1 of andere manier niet editen, was het niet zo dat als er printopdrachten in de wachtrij stonden, je deze moest annuleren/verwijderen?
Probleemoplossing al geprobeerd?
Geeft dit geen oplossing, dan de mogelijkheid om Epson Nederland te contacteren.
Dat kan weer dan via telefoon of mail ..

Reactie naar Whittey

Beste Whittey. Dat is prima en ondertussen zoek ik ook zelf de handleiding van de printer in PDF-vorm. De printer geeft wel foutmeldingen aan maar geen oplossing. Dat schiet dus niets op.
Ik vul wel wat in bij Google en klik dan op zoeken. Dan zie ik wel wat de reactie zal zijn. Het is maar een poging,waarvan ik nog niet weet wat de resultaten zullen zijn,maar "niet geschoten is ook mis".:d

Graag verneem ik van jou wat jij kunt bereiken. Misschien weet jij in je subforum wel iemand die bevoegd is om met Teamviewer in mijn PC te kijken of daar misschien de fout zit,waar ik geen erg in heb.
Ik weet niet wie er op dit sub-forum ervaring heeft met de Epson Stylus S22 Alvast mijn dank voor je mogelijke reactie en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

Reactie naar Whittey

Beste Whittey. Ik heb op die link wel geklikt en op die site zag ik wel wat staan en probeerde het wel,maar er stond op die info niet wat ik zocht. Het ging op die info alleen over het installeren van de printer maar niets over problemen.
En met problemen bedoel ik de beschrijving om het probleem op te lossen in het geval dat die printer niet doet wat de bedoeling is. Dat is niet te vinden in een PDF. De printer geeft wel een foutmelding maar geen oplossing.

Ik weet dus niet hoe ik die foutmelding kan vinden om zelf te ontdekken wat er fout ging. Dat schiet dus niets op. Ik denk dat ik toch contact opneem met Epson zelf. Toch dank ik jou voor je reacties en ik groet je vriendelijk.

Anton Doove

Extra reactie naar Whittey

Foutstatus Epson Stylus S22.PNG Beste Whittey.Ik laat je nog even weten dat ik al een bericht mailde naar Epson Support,maar die reageert niet zo vlot,dus dat wordt wachten op hun reactie. Die support zal vandaag niet reageren.
Misschien reageren ze morgen pas,maar jij of een ander kan alvast de screen bekijken over die foutstatus. Ik weet niet wat ik hiermee kan. Ik krijg dus wel die melding van een foutstatus,maar niet hoe ik dat kan oplossen. Dat vind ik erg onhandig op mijn PC. Ik wil n.l.graag de handleiding over Kompozer uitprinten. Dit is een handleiding van Helpmij.nl welke ik na het uitprinten naast mij wil neerleggen om het beter te kunnen volgen.
Met Kompozer wil ik zelf een website bouwen,wat alleen kan met die handleiding naast mij zodra dat is uitgeprint. Daarom wil ik die printer aan de gang krijgen. Je reactie is welkom en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

Ik zou voor die 6 pagina's naar de buurman gaan, heeft vast begrip voor uw probleem.
Intussen kunt u mooi met Kompozer aan de gang terwijl u wacht op bericht van Epson ..

Ik wens u een heel goed weekend ..

Nieuwe reactie naar Whittey.

Beste Whittey. Toen ik na het TV-nieuws de PC opende,zag ik toch nog een reactie van Epson bij de mails zitten,die ik ook direct beantwoorde. Die medewerker vroeg of er een foutcode bij werd vermeld.
Ik mailde terug dat ik geen foutcode heb gezien,maar het betrof een foutstatus. Dat kun je zien in de screen welke ik jou vandaag eerder stuurde. Nu weet ik niet wat er met die fout-status wordt bedoeld.

Dat heb ik nu aan die medewerker laten weten,want er zit natuurlijk een verschil tussen een foutcode en een foutstatus. Ik weet niet wat er met die status wordt bedoeld. Dat mag die medewerker mij wel uitleggen.
Als jij het toevallig weet en die screen nog eens bekijkt,zal je het wellicht te binnen schieten,maar bij mij nog niet. Dat geef ik eerlijk toe. Mogelijk zie ik morgen wel de nieuwe reactie van die Epson-medewerker.

Ik dank jou ook voor jouw reactie en ik wens jou ook een fijn zonnig weekend. Vriendelijke groeten van Anton Doove.

Extra reactie naar Whittey

Beste Whittey. Met wat op mijn PC staat kan ik niet naar de buurman en bovendien heb ik geen buurman die mij kan helpen om mijn printer weer werkende te krijgen voor meer te printen instructies.
Weet niemand in dit subforum te verklaren hoe ik die Foutstatus kan oplossen? Als ik weet hoe ik die fout-status kan opheffen en op welke manier,dan zal die printer wellicht weer werken,denk ik zo.

Het is misschien een kleine handeling welke ik mogelijk over het hoofd heb gezien. Op de screen die ik meestuurde bij mijn vorige bericht kon je lezen dat er een fout werd vermeld. Ik wil weten hoe ik dat zelf kan verhelpen.
Wie in dit subforum heeft ervaring met printers om te weten hoe ik deze Fout-status zelf kan oplossen? Uit mijn eerste bericht weet je al dat mijn printer de naam heeft Epson Stylus S22.

Hopelijk heeft iemand in dit subforum wel ervaring met deze printer. Dat verneem ik heel graag zodra dat kan en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

2e extra reactie naar Whittey.

Beste Whittey. Ik vergat je inderdaad te melden dat mijn printer weer werkt zoals het hoort. Het bleek dat 1 van de cartridges leeg was. De printer werkt dan niet meer. Na plaatsen van een gevulde cartridge werkte de printer weer.
Ik was dat inderdaad helemaal vergeten,totdat ik de printer opnieuw probeerde en in de PC een seintje zag dat ik een cartridge diende te vervangen omdat deze leeg bleek te zijn. Dat heb ik dus gedaan,waarna de printer weer gewoon werkt.

Dit probleem is dus opgelost,waardoor ik ook de handleiding kon uitprinten over Kompozer,dat geschreven is door Cor Verm. Wordt hier misschien Cor Vermeulen bedoeld? Ik kreeg de indruk dat die familienaam niet voluit kon worden geschreven,maar ik kan mij uiteraard vergissen. Dat verneem ik dan nog wel. Helaas mis ik in die handleiding meer instructies,dus het is niet echt volledig.

Daarover plaats ik wel een nieuw bericht in het juiste subforum,welke ik daarover zal opzoeken. Mijn topic over de Kompozer-Handleiding hoort m.i.thuis in een ander subforum welke ik straks zal opzoeken.
Jij weet nu in elk geval dat mijn printer weer werkt en ik dank jou voor je reacties met mijn vriendelijke groeten. Anton Doove.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan