Wie heeft ervaring met Gethost

Status
Niet open voor verdere reacties.

BJC2007

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Ik heb de slechte ervaring dat deze steeds mijn ip adres blokkeerd of dat hij gewoon plat ligt. Vanmorgen kon ik nog wel inloggen maar even later was het weer raak, geen toegang
tot de site meer.

Mvg,

BJC2007

Heeft iemand anders ook die ervaring dat hij niet op gethost kan inloggen?

Gethost ervaring

Ik heb mijn website ook gehost bij gethost. Ik heb 1 keer last van gehad dat ik niet kon inloggen. Ik heb een mailtje gestuurd en het was heel snel verholpen. Ik was geblockt omdat ik ik op de "black list" stond. Dit kwam denk ik omdat ik op school niet op Gethost kan komen ivm proxyserver (zegt me weinig), Ik kon er wel op komen via een unblock site en dat mocht denk ik niet. Voor de rest geen problemen gehad.

Ik heb gisteren een mailtje gestuurd en ik moet binnen 48 uur een antwoord ontvangen, ik heb ook weleens gelezen dat er ip adressen geblokkeerd worden omdat ze spam zouden sturen o.i.d. maar daar heb niets over gehoord, een keer stuurden ze een mailtje met het
feit dat ik in hun firewall stond als geblokkeerd maar daana was het nog niet over. Het is mij nog niet duidelijk wat er nu eigenlijk is. De software die erop staat van kaqoo daar kan ik overigens ook niet meer bij inloggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan