blacksheep
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2000
Mijn kleindochter vraagt me net of er een programma bestaat, waarbij je kunt zien of iemand je op MSN geblokkeerd heeft. Weet iemand dat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pucazone.com blockchecker 1 zegt:
Je werd ge-block-checked via pucazone.com
Pucazone.com blockchecker 1 heeft het gesprek verlaten.
User ***@hotmail.com is online, met deze nick: ·$2roel
Het staat dus 100% vast dat deze persoon jou geblokkeerd heeft als hij/zij in jouw lijst offline staat!
Terwijl ik wel online stond.User ***@hotmail.com is offline.
Je kan in MSN instellen dat niemand buiten je contactlijst je status mag zien. Het kan dus zijn dat deze persoon toch online is en jou geblokkeerd heeft.
How accurate is Triople?
If the target user has the option "Only people on my Allow List can see my status and send me messages" set and are actually online, Triople will not show them as online.
This has been the case since a .NET Messenger Service update on January 16th 2004, before then the "Only people on my Allow List can see my status and send me messages" option did not have any effect on Triople
Dat klopt, en dat is bij die ander ook zo, maar ze werken niet goed.Geplaatst door ZwarteBeer
yup deze is handig, je hoeft niets te installere ofzo
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.