Wie help mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokje

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Berichten
254
Als ik op het Internet ben en ik wil iets invullen bv om mijn eigen pc samen te stellen dan klik ik op aanpassen maar er gebeurd niets,'n kennis van lukt 't wel. Het is op deze site:
http://www.expert.nl/?page=advice&subpage=pc&action=configure
Ik heb geen popup killer,en ook al geprobeerd met Norton uit te zetten. Wat moet ik precies doen. Bedankt alvast M H
 
Weet idd bijna zeker dat je een pop-up killer hebt, misschien een google toolbar of gebruik je mozilla firefox ?
 
Geplaatst door GForze
Weet idd bijna zeker dat je een pop-up killer hebt, misschien een google toolbar of gebruik je mozilla firefox ?

Met een popup killer (en zeker die van SP2) krijg je volgens mij als hij een popup "killt" een melding bovenin dat er een popup geblokkeert is.
 
Ik heb geen Google toolbar, popup killer en geen Mozilla,als het wel zo is dan zou ik niet weten waar die zou staan.SP 2 heb ik niet geinst omdat ik de melding krijg dat het niet gaat. Wel draai ik regelmatig Ad-Aware,alles verwijder ik dan maar dan gooit hij ook het icoon van Internet van mijn buroblad.
 
Ben op zoeken gegaan via zoeken en Toolbar ingetikt,bij de bijlage zie je wat hij gevonden heeft.
Wat moet ik doen,wat kan ik zonder problemen weggooien.
 

Bijlagen

  • toolbar.doc
    69,5 KB · Weergaven: 26
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Zie de bijlage in vorig bericht. Wat moet ik doen????
 
Zet bij Internet opties, "beveiliging" en "geavanceerd" eens op standaard.

Doet ie het nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan