joy30
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 apr 2003
Ik heb een dell 3000 sinds een paar daen, obergenomen van iemand en nu wilde ik een spelletje erop zetten en sprong mijn scherm op zwart en wilde overnieuw starten maar kom niet verder dan het scherm van de veilige modus, er zijn op die pagina meerdere te kiezen en het maakt niet uit waar ik op druk, pc komt aldoor op de dezelfde blz. Nu heb ik de harde schijf in een andere pc gedaan en daar doet deze het gewoon. Ik ben verder helemaal niet bekend met computers, dus wie kan mijhelpen wat er nu aan de hand is.
Ik zie als ik de computer opstart heel vaag het logo van xp te voorschijn komen en daarna springt hij weer op hoe je wil op starten, en het maakt niet uit waar ik op klik komt aldoor weer terug in dit scherm
wie kan mij stap voor stap vertellen wat ik hieraan kan doen of als er nog verdere gegevens nodig zijn hoe ik dat kan zien.
Ik zie als ik de computer opstart heel vaag het logo van xp te voorschijn komen en daarna springt hij weer op hoe je wil op starten, en het maakt niet uit waar ik op klik komt aldoor weer terug in dit scherm
wie kan mij stap voor stap vertellen wat ik hieraan kan doen of als er nog verdere gegevens nodig zijn hoe ik dat kan zien.