wie helpt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janusz

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2004
Hallo beste mensen,

Ik ben al behoorlijk "op leeftijd" (vooroorlogse generatie) en ben nog steeds een beetje een digibeetje.

Ik probeer m'n printerdriver ( een Epson Styling Color 600) te installeren. Ik heb hem al gedownloaded bij de site van HP maar nu komt het. Nu moet ik uitpakken enzo.

Ik krijgt het niet verplaatst naar "Printers".

Wie kan mij even helpen en in "PC kindertaal" uitleggen hoe ik verder moet handelen. ( ik ben er al uren mee bezig en te "trots" om mijn kleinzoon er nu weer bij te halen.)

Een bijkans "radeloze" opa van 73

Alvast vriendelijk dank!!:confused:

Welkom op Helpmij!

Bij het uitpakken worden de bestanden ergens neergezet. Dat wordt altijd aangegeven. Dan gaat u naar de map waar de bestanden zijn neergezet.

Daar zal waarschijnlijk een setup bestand of een install bestand staan. Als die daar staan, dan dubbelklikken op dat bestand en de installatie zal gaan beginnen.

Re: Welkom op Helpmij!

Bij het uitpakken via WinZip zie ik steeds een map (zo'n geel koffertje" met het adres" C/unzipped/sc600" als ik dubbelklick op het mapje verschijnt steeds een ander mapje met "Windows 95"...

Vreemd, dus in de map c:\unzipped\sc600 staat niets van setup of install in?

Ik heb hem ook even gedownload. Er is inderdaad een windows95 map. Daarop dubbelklikken en er komt een map :stylys color 600. Weer dubbelklikken op de map en er komen 2 mappen. Disk1 en Disk2. In de map disk1 staat setup.exe Daarop dubbelklikken en de installatie zal beginnen.

Raar eigenlijk dat er een map windows95 is, terwijl u en ik zeker windows 98 hebben aangeklikt.
Succes!:)

Doe het volgende:

Maak een map een nieuwe map, open het .zip bestand, selecteer alle bestanden en sleep ze naar de niewe map.

Zoek in die map naar "Setup.exe" en dubbelklik daarop.

Nu moet het vanzelf goed gaan. ( net zelf geprobeerd )

Geplaatst door Tanja1968
Ik heb hem ook even gedownload. Er is inderdaad een windows95 map. Daarop dubbelklikken en er komt een map :stylys color 600. Weer dubbelklikken op de map en er komen 2 mappen. Disk1 en Disk2. In de map disk1 staat setup.exe Daarop dubbelklikken en de installatie zal beginnen.

Raar eigenlijk dat er een map windows95 is, terwijl u en ik zeker windows 98 hebben aangeklikt.
Succes!:)

Heb disk 1 aangeklickt en vervolgens setup.exe ' nu verschijnt een berichtje onder "EPSON Printer utility Setup: " please insert disk labeled "EPSON Stylus Color 600 printer driver setup disk 2 or containing EPM 835 RC.DLL" ???

en nu???

( tis toch wat dat ik dit op mijn leeftijd nog mag beleven):confused:

Ik zie geen map windows95.
Ik heb het volgende bestand gedownload:

*KLIK*

Geplaatst door janusz

Heb disk 1 aangeklickt en vervolgens setup.exe ' nu verschijnt een berichtje onder "EPSON Printer utility Setup: " please insert disk labeled "EPSON Stylus Color 600 printer driver setup disk 2 or containing EPM 835 RC.DLL" ???

en nu???

( tis toch wat dat ik dit op mijn leeftijd nog mag beleven):confused:

Jij met je ''leeftijd'':p

Als hij hierom vraagt moet je disk 2 in de Stylys Color 600 map in de setup te selecteren.

Geplaatst door Stinuz

Jij met je ''leeftijd'':p

Als hij hierom vraagt moet je disk 2 in de Stylys Color 600 map in de setup te selecteren.

als je me nu ook even zou zeggen HOE??

Het lukt me echt niet en ik geef het maar op. pffff

ik kan het helaas ook niet testen omdat ik geen epson printer heb.

Die disk 2 is niet letterlijk een diskette. Als hij vraagt om disk2 moet je verwijzen naar waar disk2 staat op de schijf. Na het uitpakken heeft hij ze ergens neergezet, en daar moet naar verwezen worden.:)

Epson stylus color 600

Hoi hoi

Misschien kan ik u wel helpen. Ik bezit namelijk de printer incl. software dus als u interesse heeft hoor ik het wel zal alle medewerking verlenen.

Met Vriendelijk Groet,

tabje:) :)

Re: Epson stylus color 600

Geplaatst door tabje
Hoi hoi

Misschien kan ik u wel helpen. Ik bezit namelijk de printer incl. software dus als u interesse heeft hoor ik het wel zal alle medewerking verlenen.

Met Vriendelijk Groet,

tabje:) :)

Het probleem is inmiddels door kleinzoon opgelost mensen. Helaas kan ik niet zeggen hoe...leeftijd he
:)

Allen bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan