Anton Doove
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 sep 2005
Beste Mensen.
Ik stel mij eerst even aan u voor. Mijn naam is Anton Doove en woon in Zoetermeer.
Hopelijk bereik ik in Nov.a.s.de leeftijd van 67 jaar in bijzijn van mijn vrouw en dochter.
Nu beschrijf ik even mijn probleem met Windows XP-Home. Hieroverheen heb ik destijds zonder de gevolgen te kennen de Windows XP-Prof laten plaatsen,omdat ik er bepaalde plannen mee had die ik helaas niet kon realiseren.
Kortgeleden vernam ik dat die XP-Prof niet eens zoveel meer boodt aan opties dan die
XP-Home,want de XP-Prof biedt alleen een betere optie voor netwerken.
Dat Netwerken is bij mij thuis niet van toepassing,dus mag XP-Prof bij mij er af.
Ik wil gewoon XP-Home weer terugplaatsen met Office 2003 Prof.
Bovendien blijkt achteraf dat die Windows XP-Prof er bij mij illegaal op zit.
Dit was mij bij de plaatsing niet verteld,dus mag deze bij mij er af.
Het werken met de Recovery-CD van XP-Home is voor mij echter een dik probleem,want
volgens een verkregen tip dien ik te letten op de BIOS. Dit zegt mij niets.
Van dit laatste heb ik beslist geen verstand,dus ik zoek een deskundige vrijwilliger in mijn woonplaats die mij daarbij kan helpen. Is dat mogelijk?
Zou iemand van u mij hierbij kunnen helpen?
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor begrip met reacties en ik groet u vriendelijk.
Anton Doove.
Ik stel mij eerst even aan u voor. Mijn naam is Anton Doove en woon in Zoetermeer.
Hopelijk bereik ik in Nov.a.s.de leeftijd van 67 jaar in bijzijn van mijn vrouw en dochter.
Nu beschrijf ik even mijn probleem met Windows XP-Home. Hieroverheen heb ik destijds zonder de gevolgen te kennen de Windows XP-Prof laten plaatsen,omdat ik er bepaalde plannen mee had die ik helaas niet kon realiseren.
Kortgeleden vernam ik dat die XP-Prof niet eens zoveel meer boodt aan opties dan die
XP-Home,want de XP-Prof biedt alleen een betere optie voor netwerken.
Dat Netwerken is bij mij thuis niet van toepassing,dus mag XP-Prof bij mij er af.
Ik wil gewoon XP-Home weer terugplaatsen met Office 2003 Prof.
Bovendien blijkt achteraf dat die Windows XP-Prof er bij mij illegaal op zit.
Dit was mij bij de plaatsing niet verteld,dus mag deze bij mij er af.
Het werken met de Recovery-CD van XP-Home is voor mij echter een dik probleem,want
volgens een verkregen tip dien ik te letten op de BIOS. Dit zegt mij niets.
Van dit laatste heb ik beslist geen verstand,dus ik zoek een deskundige vrijwilliger in mijn woonplaats die mij daarbij kan helpen. Is dat mogelijk?
Zou iemand van u mij hierbij kunnen helpen?
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor begrip met reacties en ik groet u vriendelijk.
Anton Doove.