Wie is bereid om tegen een vergoeding een leerlingenadministratie te bouwen in ACCESS

Status
Niet open voor verdere reacties.

hayat

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2013
Hallo,

ik doe wat vrijwilligerswerk voor een instelling die lessen verzorgt. Dit tegen de kostprijs. Er is geen winstoogmerk.
De administratie houd ik bij in excel. Alleen merk ik nu dat dat niet meer goed gaat.

Ik ben daarom op zoek naar iemand die voor mij de administratie tegen een vergoeding in acces kan bouwen.

Ik ben hiermee dan erg geholpen. Bij interesse graag mailen naar Mod edit: mailadres verwijderd

Hayat

Laatst bewerkt door een moderator:
Je geeft wel erg weinig informatie; en dat laat nogal wat vragen over. Zoals: hoe groot is het excel bestand? Hoe groot moet de db uiteindelijk worden? Wat moet hij allemaal kunnen (invoeren gegevens, muteren, facturen printen/mailen, mail importeren etc)? Op welke termijn wil je hem hebben? NIet onbelangrijk: in welke regio zoek je iemand? Is er al een functioneel ontwerp (zie vorige vraag)?

ik zoek iemand in de regio Utrecht. Er zijn ongeveer 700 studenten. We zouden daarin de absenties van de studenten in kwijt willen. Ook de betalingen. en lijsten kunnen genereren hoeveel studenten niet betaald hebben etc.

ik heb zelf niet zoveel ervaring hiermee. maar er wordt nu gewerkt met verschillende excellijsten. en dat zou ik willen samenvoegen in één database.

En hoeveel tijd heb je er voor? Wanneer zou je willen dat het af is?

hoe eerder hoe beter. ik weet niet of zoiets veel tijd in beslag neemt. Maar een maand de tijd is denk ik redelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan