Wie kan dit maken/vinden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudo

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2009
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een programma waarmee om de X hoeveelheid tijd een X toets wordt ingedrukt, zeg maar een soort keyboard emulator maar dan instelbaar op tijd. bestaad dit?

BVD

Je bedoeld een macro? Je zou iets kunnen doen met quickmacro. Anders kan je het altijd nog zelf schrijven in vbs script met sendkeys. Het is vrij eenvoudig, ik heb alleen nu even niet de tijd om het maken.

oke bedankt voor de tip maar ik kan niet programmeren, dus ik hoop dat een van jullie een heel eenvoudige versie kan maken

Hier heb je een heel kort script. Je moet hem met kladblok openen om de toetsen aan te passen. Je kan in principe alles doen behalve ctrl alt delete (volgens mij). Hier staan de toetsennamen (klik). Succes ermee!

Bijlagen

Vrij eenvoudig, open het bestand met kladblok, en vervang Typ hier je toetsen door dat gene wat je wil hebben, voor dingen zoals enter moet je even op de link klikken.

Hey,

maak zelf een simpel script met AutoIt3.
Deze taal heeft een commando Send("") waar je toets aanslagen in kunt zetten.
Ook kun je dit in een lusje zetten om die aanslag te herhalen.

EDIT:
:o Redelijk oude post trouwens...

Succes,
Mathijs

er zit in het script van swallav een foutje

het script vroeg niet welke tekst je wilde hebben

hier de goede code

Code:
Dim i
Dim a
Dim b
Dim mastermindzh
Set objShell = CreateObject("WScript.Shell")
a=inputbox("Hoevaak wil je de toets in drukken?")
b=inputbox("Hoe lang moet er tussen zitten (in miliseconden, 1 seconde = 1000 ms)?")
mastermindzh=inputbox("Welke toets moet gedrukt worden?")
WScript.Echo "Dit programma zorgt er voor dat je ",a," keer de toets wordt ingedrukt op het moment dat je op ok drukt"  
For i = 1 To a
Wscript.Sleep b
objShell.SendKeys mastermindzh
Next

zit dit in een notepad en sla het op als FILENAME.vbs

Naja, dat had ik er niet in gedaan omdat ik het script oorspronkelijk ergens anders voor gebruikte waarbij dat niet nodig was. Maar ja, zo werkt in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan