wie kan een site voor me maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skorpio

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
21
hi heren ik zou graag willen weten wie een site voor zou kunnen maken bedankt
alleen kan ik niet betalen of veel betalen bedankt:confused: :confused:
 
een mooie webside voor een radio station
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb jij wel eens van Microsoft Office Frontpage gehoord? Zo niet, het is een programma om complete websites te maken. ZO wel, gebruik dat dan

Jos
 
Je stelt natuurlijk een moeilijke vraag. Niemand kent je en uit het niets vraag je in één zin of ze even een hele mooie site voor je willen maken....

Zoiets voor elkaar krijgen is al lastig, maar al helemaal op deze manier. Stel je even voor, leg uit waarvoor de site is, hoe deze eruit moet komen te zien, of je al webspace hebt en wat het webadres wordt. Vraag dan heel lief of iemand die goed is in ontwerpen het ontwerp zou kunnen maken en kijk wat je er tegenover kunt zetten.
 
tips:

Wanneer je iets gratis of voor weinig geld wilt, denk aan het volgende

- wat zijn je wensen
- wat heb je nodig
- wat staat er tegenover

Anders kom je nergens :thumb:
 
Je stelt natuurlijk een moeilijke vraag. Niemand kent je en uit het niets vraag je in één zin of ze even een hele mooie site voor je willen maken....

Zoiets voor elkaar krijgen is al lastig, maar al helemaal op deze manier. Stel je even voor, leg uit waarvoor de site is, hoe deze eruit moet komen te zien, of je al webspace hebt en wat het webadres wordt. Vraag dan heel lief of iemand die goed is in ontwerpen het ontwerp zou kunnen maken en kijk wat je er tegenover kunt zetten.
Hi ik ben al ik kom uit de antillen en mijn hobby is muziek maken en draaien ik ben dj
en ik heb een radio de vraag was of iemend mij kan helepn om een mooie site te maken
mijn site is www.ritmo-antiyano.com als iemend mij zou kunnen helpen zal ik het heel veel warderen bedankt
 
tips:

Wanneer je iets gratis of voor weinig geld wilt, denk aan het volgende

- wat zijn je wensen
- wat heb je nodig
- wat staat er tegenover

Anders kom je nergens :thumb:

hi bedankt voor je tip sorry was niet de bedoeling dat het negatief uit zal komen maar ik zou gewoon een site die een beetje past voor een radio en ook heb ik al een mooie header met de logo dus dat zou ik willen ik hoor het wel van iemand die misschien het voor me zou kunnen doen bedankt
 
Website maken

Geachte Heer/Mevrouw

Ik ben Helpjedag ik maak allemaal dingen ik maak website's van alles.
Ik wil graag voor jou een website maken vertel jou keuze hoe je website
moet worden en we gaan er meteen aan werken als je een site met geld
wilt betalen dus een officele domein ( Bijv. www.mijnwebsite.nl )
Dan kan het dan moet je even je rekening nummer doorgeven dan zullen we je
reknr bij de site plaatsen..

Gratis website maken kan helemaal bij mijn..
Als je even een mailtje naar Billal.Bourrich@hotmail.com stuurt
met wat je wilt dan is het binnen 2 dagen geregeld ( Zelfs klaar )

Met Vriendelijke Groetjes,

Helpjedag Klantenservice
 
Beginnen met het gratis programma Nvu.
Nvu is een zgn. WYSIWYG programma, dus echte kennis van HTML is niet nodig.
Site uploaden gaat via FTP, bijvoorbeeld met FileZilla.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan