Wie kan er een website voor het goede doel maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rait007

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2012
Ik zet me al jaren op een ludieke manier in voor goede doelen en stichtingen zo liep ik al eens 80 km achteruit en fietste ik 30 km achteruit en nu ga ik me in zetten voor een kindertehuis in Ghana mensen kunnen met opdrachten kommen waar mee ik geld ophaal voor het goede doel nu is er een vriend van mijn die weet dat ik als hobby wel eens websites bouw echt doe ik dit met website buliders en was wik hij dat ik voor hem een website bouw en daarvoor doneert hij 500 euro maar goed van wordpress weet ik niks af dus nu is mijn vraag wie zou voor mijn een website kunnen bouwen? mag ook in joomla en hij moet er bijna het zelfde uitzien als deze website http://www.misterclaim.nl/ wie wil mijn helpen?

Ik vind je verhaal erg onduidelijk geschreven. Kan je wat interpuncties en leestekens toevoegen?
Verder zijn er weinig mensen die voor nop een website bouwen. Ikzelf heb dat ooit eens gedaan, maar daarbij alleen gebruik gemaakt van een gratis template die ik in een (eigen) CMS'je heb gegoten.

Ik wil nu niet zeggen dat ik deze klus op mij wil nemen, maar je kan uiteraard zelf eens Wordpress installeren en een leuke template, en daarbij een mooie site oprichten.
Of deze gelijk wordt aan de site waarnaar je verwijst, geef ik een kleine kans. Maar misshcien vind je bij de gratis WordPress templates wel iets vergelijkends.

Mag ik vragen waarom hij per se aan die website moet voldoen van je voorbeeld?
Ik vind dat nogal raar, moet ik heel eerlijk zeggen.

WP is niet zo moeilijk en er zijn zat thema's die daar een beetje op lijken. Vaak kan je dan wel wat aanpassen qua kleur (soms ook niet en dan moet je de pro kopen).

:d waarom wordt er ook niet aan de websitebouwer gedoneerd :d

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan