veilingman
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 okt 2010
Ik ben in het bezit van een gekochte veiling site die natuurlijk werkt met cronjob.
Nu zit ik bij een hoster die (naderhand pas verteld) cronjobs niet ondersteund.
Ze hebben mij door verwezen naar setcronjobs.com.
Daar heb ik de betaalde versie genomen om mijn cronjob.php elke minuut uit te laten voeren.
Ook al zegt het script dat het "executed succesfully" is, de test veilingen niet aflopen.
Hier ben ik nou al bijna 8 maand mee aan het emmeren en ben ten einde raad.
Ik weet dat ik moet overstappen naar een andere hoster, maar dat is nu niet aan de orde gezien ik betaald heb voor een heel jaar en de overstap (2e keer) erg lastig is met domijnnamen, vertalingen, instellingen enz.
Wie o wie kan mij helpen met dit probleem? (ook tegen betaling, na oplossing)
Ivm concurentie kan ik in een pm de site bekendmaken en het originele cronjob script mailen.
Nu zit ik bij een hoster die (naderhand pas verteld) cronjobs niet ondersteund.
Ze hebben mij door verwezen naar setcronjobs.com.
Daar heb ik de betaalde versie genomen om mijn cronjob.php elke minuut uit te laten voeren.
Ook al zegt het script dat het "executed succesfully" is, de test veilingen niet aflopen.
Hier ben ik nou al bijna 8 maand mee aan het emmeren en ben ten einde raad.
Ik weet dat ik moet overstappen naar een andere hoster, maar dat is nu niet aan de orde gezien ik betaald heb voor een heel jaar en de overstap (2e keer) erg lastig is met domijnnamen, vertalingen, instellingen enz.
Wie o wie kan mij helpen met dit probleem? (ook tegen betaling, na oplossing)
Ivm concurentie kan ik in een pm de site bekendmaken en het originele cronjob script mailen.