wie kan me duidelijke uitleg geven over hoe ik met HTML muziek op mn site kan zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

laydeesibel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2005
halloo mensen :D

ik had een klein vraagje wat met html te maken heeft:
weet iemand misschien hoe je met html muziek op je site kunt zetten ..help me aub:( ik ben al zo lang op zoek naar iemand die me kan helpen :( :( :( :(

als iemand me een hele simpele DUIDELIJKE uitleg kan geven ben ik je eeuwig dankbaar :love:

alvast bedankt,
laydeesibel

Even gegoogled en ik vond deze pagina waar het m.i. zeer duidelijk wordt uitgelegd.

ja bedankt voor je moeite ..die site ken ik al ja en die site heeft het alleen maar over mid. files daar heb ik niet veel aan ik wil echte muziek op mn site hebben
een mp3 :)

Geplaatst door laydeesibel
die site heeft het alleen maar over mid. files daar heb ik niet veel aan ik wil echte muziek op mn site hebben
een mp3 :)
Ik vind dat er daar prima wordt uitgelegd hoe je muziek op een site zet.
Dat het in die voorbeeldjes om .mid of .wav bestanden gaat maakt niet uit; met mp3-bestanden werkt dit net zo goed.
In antwoord op de vraag die je per e-mail stelde: mp3-bestanden kun je met een programma als LimeWire downloaden.
Je kunt ze ook maken door van wav-bestanden mp3-bestanden te maken met een programma als Mp3 Workshop.
Een wav-bestand krijg je als je een nummer van cd op je computer opneemt.
Denk er wel aan dat je die muziek niet zomaar mag gebruiken - er is ook nog zoiets als copyright.
Je zult dus toestemming moeten hebben van degene die dat copyright heeft - of zelf voor een muziekje moeten zorgen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan