Wie kan me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bibi Sweet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2007
Hoi Iemand die mij helpen kan,

Ik ben nieuw hier en er staat hier zoveel informatie dat ik er niet uitkom en mijn vraag maar gewoon stel.

Ik heb 2 pc's in huis nu heeft de ene pc (waar ik hulp voor nodig heb) 160 GB geheugen en er stond erg veel op, dat we het materiaal op dvd hebben gezet en dat wat op dvd gezet is weggegooit dit was meer dan 40 GB. Het was te groot voor de prullemand, en manlief heeft gewoon op ok geklikt toen er gevraagt werd of hij door wou gaan met weggooien. Nu is dat allemaal ergens heengegaan maar weet niet waar naartoe. Nu is het volgende probleem erbij gekomen.:mad:

Hij start nu niet meer op. Nu willen we dan de pc helemaal leeghalen en opnieuw windows xp erop zetten, maar hoe doe je dat? opstarten via cd-rom doet hij niet. Geloof dat je zoiets in de bios doet, maar is er iemand die me wil helpen?

Groetjes Bibi

Hoi Bertus,

Dank je wel voor je antwoord
Maar dat gaat niet werken, hij blijft een scherm geven, met die keuzes veilige modus, bla bla en dan start hij niet verder op.
Dat 10 stappen plan heb ik uitgevoerd tot en met alles eraf gehaalt op nieuw opgestart niet opstarten via cd. Maar dan komt die windows icoon ervoor en dan slaat hij weer vast en doet hij het niet meer. Dus eigenlijk niets verder gekomen dan dat nu alles eraf is. Mss iemand idee waarom hij niet verder gaat?

Groetjes Bibi

Hoi Bertus.

We zijn soms een stukje verder soms ook niet. Hij start zich wel op maar plots staat hij stil dus de instalatie komt er wel voor, maar bij het laden blokt hij meteen weer en slaat hij vast. Als we opnieuw opstarten, dan komt hij soms niet eens meer zover dat de instalatie page ervoor komt. Rarara wat kan dat nou zijn.....?? Wij weten iig niet meer wat we moeten doen.

Iemand ideeen hoor ik het graag, hihi

Groetjes Bibi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan