Wie kan mij aub helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonjasnikkukler

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2003
Hallo wie kan mij helpen .
Ik kan geen mail meer verzenden via msn .
Ik krijg steeds een zwart vlak en er staat op .
C:\docume~1\sonja~1\locals~1\temp\surfai~1.exe.
En bij mijn msn als ik er eentje dus een mail probeer te sturen ,k en er staat dan op .
By3fd.bay3hotmail.msn.com/c91/premail.
of ik krijg een fout melding met .
C:progra~1\newdot~1\newdot~2.dll.
wie weet er raad groetjes van sonjasnikkukler@msn.com.
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ga naar start uitvoeren en typ het volgende in 'c:\program files\surfairy\uninstall.exe' en

Als dat niet lukt ga in IE naar extra/internet opties/geavanceerd en haal het vinkje weg bij vrowser extensies van derden in schakelen en start opnieuw op

Hallo het eerste lukt niet .
En sorry kan je het tweede wat makkelijker uit leggen want dat snap ik niet groetjes sonja snik kukler

icoon internet op je buroblad r muisknop>eigenschappen>geavanceerd>aanvinken browser extensies van derden inschakelen en toepassen en oke en opnieuw opstarten
:)

Hallo ik heb alles goed geprobeerd,maar niks lukte .
Toen heb ik de comp. maar terug gezet naat 25 april .
Als het nu goed is ik heb geprobeerd kan ik weer mail's
sturen.
Alleen nu heb ik weer een ander probleem gekregen ,mijn muis loopt steeds als ik typ vast .
Het is vooral op msn heb je een oplossing voor mij a.u.b.
Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes van sonjasnikkukler@msn.com .

:thumb: :thumb: :thumb:

Ik heb ook dezelfde probleem met die NTVDM melding:mad: .Hoewel ik mijn computer 10 keren opnieuw herstelt blijft het terugkomen alsof het internet startpagina is:mad:. "sjonge jonge" ik snap helemaal niks van:mad:.Het is net te zien als een van de meest ingewikkelde virus om op te lossen:mad: .Weet niemand wat te doen?:rolleyes: Help me alstublieft als je de touwtjes in handen heb. by Willem:rolleyes:

Geplaatst door wiaalso
Ik heb ook dezelfde probleem met die NTVDM melding:mad: .Hoewel ik mijn computer 10 keren opnieuw herstelt blijft het terugkomen alsof het internet startpagina is:mad:. "sjonge jonge" ik snap helemaal niks van:mad:.Het is net te zien als een van de meest ingewikkelde virus om op te lossen:mad: .Weet niemand wat te doen?:rolleyes: Help me alstublieft als je de touwtjes in handen heb. by Willem:rolleyes:

Dit is al een vrij oud topic, stel een nieuwe vraag met vermelding van het exacte probleem, in de juiste sectie. Als je een virus vermoed kan dat in deze sectie > http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=125 Druk daar op knop Plaats een vraag.

NTVDM-CPU fever

Ok ik begrijp je gezina.Ik had meerdere foutmeldingen van NTVDM-CPU.van command.com,config.nt,autoexec.nt en een ongeldige instructie.De meesten heb ik al opgelost.Wat over is gebleven is alleen de config.nt foutmelding.Dus ik ben nou ver met de correcties.Ik wil geen foutmeldingen van NTVDM-CPU meer zien.dat is heel heel heel erg irritant. Ik heb command vervangen met die op mijn master cd1.autoexec.nt en config.nt heb zelf gemaakt met behulp van een instuctie op een site en ik gebruikte kladblok voor die twee bestanden.de autoexec.nt werk maar als ik een dos-game ga installeren krijg ik NTVDM-CPU foutmelding van config.nt.dan moet ik sluiten kiezen of negeren,maar wat je doet sluit het programma tog af.Ik wil nou eingenlijk een ms-dos flight simulator installeren dat meer dan 250 euro kost en ik wil niet denken dat ik mijn geld heb verspild.Als je weet wat anders ik kan doen om mijn config.nt te verbeteren of laten goed werken,stuur me maar nu zelf een oplossing.alvast bedank voor het lezen.fijne dag nog!

Ik adviseer je een nieuwe vraag te stellen, alhoewel het vriendelijk bedoeld is om in een oud topic verder te gaan ;)

Ik sluit het bericht en zie verder de link van gezina om daar je vraag opnieuw te stellen ;)

Mag ik je tevens adviseren wat minder smileys te gebruiken, dit bevordert het leesgemak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan