Wie kan mij eigenlijk helpen wat is een kabel breuk......?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissers

Banned
Lid geworden
23 jan 2006
Wie kan mij eigenlijk helpen wat is een kabel breuk......? Wat moet ik doen en wat moet ik veranderen.....?

Met vriendelijke GR, henkie

Volgens mij is een kabel breuk een kabel die gebroken is..............:(

Wat voor kabel is het
Waar ligt dat ding
kun je de breuk lokaliseren ( of is het een of andere melding)
.......???

Nou het beeld doet het wel heel erg goed hoor!

Maar ik heb af en toe op RTL4 storingen zwarte streepjes beeld flikkeren verticale streepjes. Kijk SBS6 en net 5 doet heel erg goed en ned 1, 2, 3 doen eht heel erg goed. Ik snap niet wat het probleempje is. als ik mijn serie in de middag kijkt en kijkt het s'morgen weer is het beeld het zelfde zoals de middag uitzending. En af en toe heb je die storingen gewoon niet.

GR,karell

Laatst bewerkt:
Zit er tussen de wandcontactdoos en de TV nog andere apparaten?

Hebben we het trouwens wel over je TV?

Laatst bewerkt:
Jah ik heb namelijk twee contacten doosjes ik heb er twee in de woonkamer. Ik heb er normaal 2 eentje zit een TV en DVD-recorder en video recorder. Ik heb een kabel die dikke van hirsman gebruikt.

En de andere is altijd leeg. Wat moet ik eigenlijk doen......?

GR.vissers

Als je klant bent van UPC, en je woont in het gebied waar ook digitenne wordt geleverd.

Dit kan je nakijken op http://www.stai.nl/ . Daar vul je je postcode in en geeft hij aan of je in dergelijk gebied woont.
Is dat zo, dan kan je contact opnemen met UPC 0900-1580.
En zij kunnen je een digiset opsturen die de interferentie tegengaat.

Wanneer je de TV rechtstreeks aansluit op je wandcontactdoos, heb je er dan nog last van?

Een videorecorder, of DVD-recorder geeft altijd signaalverlies. Heb je dan toevallig een oud type doos op de muur zitten, kan dit samen net genoeg zijn, om bepaalde zenders een slechter signaal te geven.

Dit merk ja dan ook regelmatig wanneer je op betreffende zenders teletekst kijkt. Vaak zie je dan stukjes tekst die zijn weggevallen.

Je kan hiervoor versterkers en allerlei andere apparaten aanschaffen.

Mijn advies is goedkoper.

Koop twee drieweg sterkers, eentje voor TV, en eentje voor Radio.

Plaats die voor TV op je wandcontactdoos, en die voor Radio achter in je TV.

Tussen deze twee extra aansluitingen plaats je een antennekabel.

Op deze manier wordt je TV voorzien van een extra (rechtsstreeks) TV signaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan