Wie kan mij helpen, dat de R4 kaartjes weer werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jariman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
Wie kan mij helpen heb gisteren mijn nintendo 3ds geupload wat achteraf erg stom was, nu werken de R4 kaartjes niet meer zijn geblokkeerd .
Ik heb nu een versie van 3.0.0.0-5E en heb een acekard 2 en een R4 SDHC beiden werken niet meer mijn zoontje is erg sneu hij gaat namelijk met zijn nintendo naar bed en staat ermee op , hoe maak ik de kaartjes weer bruikbaar en wie kan mij vertellen hoe ze het weer doen heb alles al geprobeerd . geformateerd, wood gedownload maar niets helpt .

Wie o wie een radeloze moeder:(

Hoi,
Welkom op Helpmij
Heb je een eigen topic gegeven omdat het niet is toegestaan in iemand anders' topic mee te liften.
Succes verder met je vraag.

Kijk voor je antwoord ook even hier (zelfde probleem).

Laatst bewerkt:
Hoi ik had het zelfde probleem.
Alleen met een r4i gold kaart.
Die kaarten die jij heb Zeg mij niets.
Wat ik heb gedaan is de nieuwste versie gedownload voor 3.0.0-5e.
Sd kaart formateren.
En een andere Dsi gebruikt.
En het lukte mij ook niet heb ik via YouTube gezocht en filmpjes gekeken.
Van wat ik fout dee en toen was het gelukt.
Dus kijk ook eens op YouTube.
Hoop dat het gaat lukken.

Hallo ,

Van alles geprobeerd mijn nintendo 3ds is geupupload naar een 3.0.0-5E, nu wil ik mijn kaartjes uploaden naar die versie, maar daarvoor heb je een andere nintendo nodig lees ik overal een DSI OF EEN LITE die heb ik niet dus dat word al moeilijk ik zit nog steeds met het probleen wie o wie kan mij helpen.

Laatst bewerkt:
Claudia,

Zou je kunnen beschrijven wat je precies fout deed en wat je vervolgens gedaan hebt wat wel werkte? Zoals hier beschreven levert je tip niet echt veel aanknopingspunten op.

A.

@Jariman
Heb je inmiddels een oplossing? Ik zit met hetzelfde probleem, en heb ook geen DSI om het op te lossen.

A.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan