Wie kan mij helpen met mijn script van registreren en database?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn hulp kan je vergeten Yasmin. Ik vertrouw je niet meer...
Jammer! Al een ruime maand op forums hetzelfde vragen, en zelf niet eens jezelf inspannen om wat te maken. Wat is dat toch????
Verveel je je soms? Ga dan lekket naar de speeltuin ofzo...

En Ciske, ik heb gereplied.

Laatst bewerkt:
Mijn hulp kan je vergeten Yasmin. Ik vertrouw je niet meer...
Jammer! Al een ruime maand op forums hetzelfde vragen, en zelf niet eens jezelf inspannen om wat te maken. Wat is dat toch????
Verveel je je soms? Ga dan lekket naar de speeltuin ofzo...

En Ciske, ik heb gereplied.
:(

Zucht, waarom heb je nou zelf niks geprobeerd. In een maand kan je wel php leren. om gratis anderen het werk te laten doen is zeer maar dan ook zeer schofterig vind ikzelf. Snap je dat? Je zou je op zijn minst naar mij of beter zelfs 'ons' mogen excuseren, na als de moeite die ik in jouw gestoken heb totdat ik die topics las.
Laat dit anders even goed tot je doordringen zeg!!!!!

Laatst bewerkt:
Zucht, waarom heb je nou zelf niks geprobeerd. In een maand kan je wel php leren. om gratis anderen het werk te laten doen is zeer maar dan ook zeer schofterig vind ikzelf. Snap je dat? Je zou je op zijn minst naar mij of beter zelfs 'ons' mogen excuseren, na als de moeite die ik in jouw gestoken heb totdat ik die topics las.
Laat dit anders even goed tot je doordringen zeg!!!!!

sorry.. :(
ik dacht dat ik eindelijk opnieuw kon beginnen in een ander forum en dan zo alles beter te gaan doen.. :(

Als je nou php had geleerd had je deze ellende niet gehad.
Ga morgen naar boekhandel of bieb toe ofzo en start met een nieuw begin.

Laatst bewerkt:
mooie dit hele hooft stuk mag gesloten worden las op gelost er draait bij haar nu een inlog script

Jij hebt je plicht gedaan. Wat zij er verder mee doet, dat kan je beter aan haar overlaten...
Denk je niet?

Ter info naar aanleiding twee misbruikmelding verzoeken. Wij sluiten geen topics in opdracht. Daarbij is er niets dat tegen onze voorwaarden is.

als 2 databaseen door elkaar haalt een van de website en 2 localhost wel licht dat telekns fout gaat als je website upload en va xamp de databse in vult

aan passsing

ik heb met ander email geregisteerd
doet wel kleine fout in

je activatsie link doet wel maar je moet in core/functions/ user.php
regel 78 aan passen je website link
PHP:
email($register_data['email'], 'Activeer uw account', "Hallo " . $register_data['first_name'] . ",\n\nJe moet je account nog acitiveren met de onderstaande link:\n\nhttp://horselife.net84.net/activate.php?email=" . $register_data['email'] . "&email_code=" . $register_data['email_code'] . "\n\n - moffia.nl");

bij inloggen

Parse error: syntax error, unexpected '{' in /home/a7361275/public_html/login.php on line 11

ka deze fout niet thuis brengen dit hoort er te staan
PHP:
$errors[] = 'We kunnen die gebruikersnaam niet vinden. Ben je geregistreerd?';

Mag ik Yasmin erop wijzen dat het logo een auteursrechtelijke inbreuk is van een prof-fotograaf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan