wie kan mij helpen met mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

renscrone

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Berichten
20
ik kom er niet meer uit heb alles verwijderd van mijn computer perongeluk en ben dus alles kwijt wie kan mij helpen et de site met een extra pagina weer op het internet te zetten.
rens
 
Ik neem aan dat je zoiets bedoelt?
ik kom er niet meer aan uit, ik heb per ongeluk alles verwijderd van mijn computer.
Nu ben ik dus alles kwijt.
Wie kan mij helpen met de site met een extra pagina weer op het internet te zetten?

Wat ben je kwijt?
Helpen met de site met een extra pagina weer op het internet te zetten --> welke website? wat voor pagina?

iets meer info graag
 
website is exilclub.com krijg hem niet meer op het net
hoop dat je er veel verstand van heb want ik nl helemaal niks
 
dit is een website in een voor mij onleesbare taal (Tjeschisch)
maar, wat is het probleem, je krijgt 'm niet op internet?

- hoe upload je?
- welke code zit er in de pagina (afbeeldingen ook niet te zien)
 
Oeps...
Bij aanklikken van de site krijg ik een rood waarschuwingsvenster:
  • Gerapporteerde aanvalsite!
    De website op exilclub.com is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.
    Aanvalsites proberen programma’s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.
    Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.
  • Dit advies is afkomstig van Google. Op de "diagnostische pagina voor exilclub" staat o.a. te lezen:
  • Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?
    Van de 5 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 3 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd.
    De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2010-07-13. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2010-07-13.
    Malicious software includes 1 exploit(s). Successful infection resulted in an average of 1 new process(es) on the target machine.
Kortom, mij krijg je niet naar die site! :confused:
Er lijken me 2 mogelijkheden:
  1. of de site klopt zelf niet,
  2. of de site is onlangs gehackt; in dat geval zou ik contact opnemen met de provider, om die de schadelijke zooi te laten weghalen, zodat je daarna weer met een schone lei kunt beginnen (hopelijk heb je een backup).
Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan