• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wie kan mij helpen met overuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sket1997

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2016
Hallo, het lijkt mij zeer handig om al mijn overuren in een bestandje te zetten en direct het aantal overuren uit te rekenen. Het gaat om begintijd eindtijd pauze overuren en reistijd. Wie kan mij helpen? Bvd

Allereerst welkom bij HelpMij!
Doe er eens een voorbeeldbestandje bij; je vraag is nu wel heel erg algemeen. En we zijn geen datakloppers of tikgeiten:).
Je kunt denk ik ook een hoop zelf bedenken want tijden zijn in beginsel gewoon getallen en die kun je dus van elkaar aftrekken. Dus heel ingewikkeld is het allemaal niet. Er zijn op het forum ook vast voorbeelden te vinden, want jouw vraag komt wel vaker voorbij. Zoek dus ook eens in dit forum op de term 'overuren'.

Met overuren (uren) rekenen hangt steeds af van wat je wil bereiken. En deze worden meestal op maat gemaakt.
Octa haf reeds aan dat er hier reeds verschillende zijn gemaakt op het forum.
Gober geeft reeds een voorzet geven om de Km en de uren op te tellen.
Dus nu ook graag een voorbeeld bestandje van u wat je graag wenst.
Moet er ook rekening gehouden worden met toeslagen en of feestdagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan