Wie kan mij helpen mijn computer te formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

boreca

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2007
Berichten
4
hallo!!
ik heb n probleem met mijn computer
ik probeer hem te formateren maar het lukt niet
ik heb 2 schijven en nu ook 2 pertities
ik heb de tweede harde schijf geplaats om onze dokumenten op te zetten en vervolgens de c schijf te formateren
dit alles is echter niet gelukt en nu zit ik met twee partities die ik niet gewist krijg!!!
wie kan mij helpen dit voor mij ZEER groter probleem op te lossen?!
bij voorbaat dank
 
Nou hoe heb je het geformateerd?, via de installatie CD van bijv XP? of heb jij via een win98 bootdiskketetje proberen te formateren, en gaf hij ook een specifieke foutmelding?
 
via de cd rom! volgens mij kreeg ik niet echt een fout melding kon alleen die partitie niet verwijderen dus ik dacht dan maak ik hem opnieuw op de d schij en verwijder ik later de c partitie....niet dus!!! tanx for de reactie trouwens..:thumb:
 
Nou hoe heb je het geformateerd?, via de installatie CD van bijv XP? of heb jij via een win98 bootdiskketetje proberen te formateren, en gaf hij ook een specifieke foutmelding?

via de cd rom! volgens mij kreeg ik niet echt een fout melding kon alleen die partitie niet verwijderen dus ik dacht dan maak ik hem opnieuw op de d schij en verwijder ik later de c partitie....niet dus!!! tanx for de reactie trouwens..
 
staat je cdrom als first boot device
zo nee doe dat dan even
dan cd van xp in de speler en computer uitzetten.
daarna weer opstarten en dan op een toets drukken om op te starten.
dan goed lezen....in het blauwe scherm kun je partities verwijderen en opnieuw formatteren.
 
staat je cdrom als first boot device
zo nee doe dat dan even
dan cd van xp in de speler en computer uitzetten.
daarna weer opstarten en dan op een toets drukken om op te starten.
dan goed lezen....in het blauwe scherm kun je partities verwijderen en opnieuw formatteren.

ja hij staat idd als first boot (das in de bios toch) en in dat blauwe scherm gaat het dus fout ik krijg de kans hem te wissen maar als ik die optie kies geeft ie me te kennen dat dat niet kan..
 
je verwijderd en dan opnieuw formatteren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan