• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wie kan mij helpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellahenk

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Omdat ik geen verstand hebt van Excel hoop ik dat iemand mij kan helpen..??

Ik heb op een simpele wijze een W.K. poule voor familie opgesteld in een worddocument..zie bijlage en nu zou ik de puntenscore bij willen houden in excel maar vlgs mij heb je dan allerlei formules nodig om het automatisch op te laten tellen. Zou iemand voor mij zo'n excel dokument kunnen maken o.i. d. dat ik er gelijk mee aan de slag kan. Er doen ongeveer 15 mensen mee dus van mij mag je 15 fictieve namen verzinnen zodat ik die in de goude namen veranderd.
Weet niet of het mogelijk is ook hoor..maar dan hoor ik het graag...en alvast bedankt!

Groetjes Ella

Bijlagen

Hier staat er een kant en klaar.

Bedankt voor je reactie maar zoiets bedoelde ik niet. Wil gewoon een overzicht va de namen van de mensen die mee doen met die wk poule die ik zelf heb opgesteld en als ik achter bv jantje zn naam de eerste wedstrijd 7 punten geeft en bij de volgende wedstrijd 3 dat er 10 als punten komt te staan enz..

Ella,
Als dit je bevalt dan breidt ik het voor je uit naar 15 namen.
Helaas is het bestand te groot om te plaatsen en heb je daarom een mailtje gestuurd.
Aan de andere kant is het nou ook niet zo dat je even iets in elkaar flanst. Tenslotte gat het, naar ik meen, over 64 wedstrijden. In een volgende post staat een voorstel.

Laatst bewerkt:
helemaal top..zoiets zoek ik ja..als ik zelf nu namen gewoon in kan vullen dan luk mij dat wel.an ik nog wel meer games erachter zetten??Zie mijn word dokument..er worden heel veel wedstrijden natuurlijk gespeeld!

Alvast bedankt voor de antwoorden die nog gaan komen:thumb: ..ik ga alleen nu op visite en zal vanavond pas weer antwoorden lezen

Ella, Hier dan het bestand waar ik het in een eerdere post over had.
Ik heb in jouw Word document een Excel werkblad toe gevoegd, heb je alles in een bestand.
Ga naar pagina 4 in het doc. en dubbelklik op de tabel, zo wordt Excel geactiveerd en kun je het gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan