Hoi,
ik ben een matige excel kenner en heb een vraagje.
Ik maak een draaitabel met informatie en wil deze makkelijk en snel in een ander tabblad ingevuld hebben.
De indeling die ik wil hebben lukt niet meteen met de draaitabel omdat hier niet meteen alle informatie voor handen is.
Ik zoek dus denk ik iets als verticaal en horizontaal zoeken tegelijk.
Iemand suggesties hoe dit te doen?
Ik heb volgens mij als ergens iets gezien als combinatie van index en vergelijken, maar ik ben helemaal niet bekend met deze functies en krijg het dus ook niet werkend.
alvast bedankt!
ik ben een matige excel kenner en heb een vraagje.
Ik maak een draaitabel met informatie en wil deze makkelijk en snel in een ander tabblad ingevuld hebben.
De indeling die ik wil hebben lukt niet meteen met de draaitabel omdat hier niet meteen alle informatie voor handen is.
Ik zoek dus denk ik iets als verticaal en horizontaal zoeken tegelijk.
Iemand suggesties hoe dit te doen?
Ik heb volgens mij als ergens iets gezien als combinatie van index en vergelijken, maar ik ben helemaal niet bekend met deze functies en krijg het dus ook niet werkend.
alvast bedankt!