wie kan mij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kate11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Er gebeuren zo veel nare dingen. Heeft iemand mij gehackt?
Als ik mij inlog bij mesenger, komt vaak een melding dat ik ingelogd ben op twee plaatsen.Ik log mij uit en soms ik krijgt een zwarte vrierkantje op mijn windows kive werkbalk en wijs dat ik ingelogd ben. Ik log me uit, en dan de onderliggende map krijgt die vierkant. Niet altijd. Als ik een bericht wil schrijven de woorden veranderen (echt). Lijk alsof iets gekoppelt op mijn messenger e-mail adres. Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Kate

Er gebeuren zo veel nare dingen. Heeft iemand mij gehackt?
Als ik mij inlog bij mesenger, komt vaak een melding dat ik ingelogd ben op twee plaatsen.Ik log mij uit en soms ik krijgt een zwarte vrierkantje op mijn windows kive werkbalk en wijs dat ik ingelogd ben. Ik log me uit, en dan de onderliggende map krijgt die vierkant. Niet altijd. Als ik een bericht wil schrijven de woorden veranderen (echt). Lijk alsof iets gekoppelt op mijn messenger e-mail adres. Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Kate

verander je wachtwoord. als het dan nog steeds is ben je waarschijnlijk gehackt. neem wel een sterk wachtwoord.
omschrijving sterk wachtwoord: min. 7 tekens lang, gebruik hood letters en kleine letters en cijfers en/of symbolen.zorg ervoor dat je dit wachtwoord nergens opschrijft en kan onthouden. zorg ervoor dat je niet overal het zelfde wachtwoord gebruikt.

als je ergens anders msnt meld je altijd af en zorg ervoor dat hij niks opslaat van gegevens

wachtwoorden die je beter niet kunt gebruiken:
geboorte datum, naam huisdier,familielid,jezelf,enzo. , je pincode van bank.

meer tips kan ik je niet geven en hoop dat het hiermee is opgelost

succes:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan