Wie kan mij helpen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shanice

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
Ik heb een laptop probleem.. :confused:
't is een Fujitsu Siemens en hij doet niks meer :(
Ik had vanochtend een wachtwoord ingesteld op mijn acount daarna probeerde ik het uit en kwam ik niet meer op mijn acount :confused:
Eindstand probeerde ik het via 'multi boot menu' te veranderen maar dat lukte niet..:confused: Toen besloot ik van mijn Acer pc de recovery cd te gebruiken want ik heb er geen van Fujitsu Siemens..:( Een erg stomme actie :( maar goed...:confused:
Eindstand heeft die cd wel alles verwijderd maar niks opnieuw geinstalleerd en nu kan ik er niks mee hij geeft heletijd aan dat de setup niet is voltooid en als ik de cd-rom er weer in doe kan hij niet verder met installerendan geeft tie aan ' Boot Sequence" Load INT15 Driver error :confused: En daarna staat er dat het systeem helemaal wordt hersteld maar ik merk er niks van :(
En ik heb op internet overal gezocht naar Fujitsu Computers Siemens Recovery cd-rom maar ik kan niks vinden :(
Kan iemand mijn helpen met dit probleem :( ?????

Laatst bewerkt:
heb je een orginele cd van xp of vista?
als je die niet hebt dan zou je die even kan lenen van bv de buurman ofzo. (mits je wel een sticker aan de onderkant hebt zitten met een key)

Ik heb geen orginele cd van xp maar op de onderkant zijn wel een aantal stickers maar wat moet ik daarmee dan doen ?
Want ik heb echt geen verstand van laptops:P

Er staat wel op de achterkant Windows XP Professional 1-2CPU
en daaronder staat Product key.. :confused:

Laptops werken over het algemeen hetzelfde als normale pc's met herinstallen,enige is dat het vinden van de drivers meestal op de site van de laptopfabrikant, en niet de onderdelen fabrikant staan.

Wat je moet doen:
ergens een XP cd vandaan halen, deze installeren, zodra hij om een key vraagt de key van je laptop (die op de sticker) invullen en drivers installeren. That's all. Probleem met de acer cd is dat daar de acer drivers opstaan. Dat werkt dus niet ;). Je moet dus een echte (niet recovery) cd van xp hebben ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan