Wie kan mij tips geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quincy1974

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Ik ben op zoek naar een betaalbare laptop. Boven op zolder hebben we een prima computer, dus ik zoek voor een betaalbare prijs (ongeveer rond de 500 euro) een laptop voor in en om het huis. We gebruiken hem dan alleen om email te beantwoorden, online spelletjes spelen, foto bewerken, etc. Verder niet teveel. Wie heeft ervaring en kan mij tips geven hoe ik het beste kan zoeken?

Groeten Quincy.

nieuw zal je voor die prijs niet klaarkomen,dus je zal op maktplaats.nl of speurders.nl of zo moeten kijken voor 2de hands

Voor 500€ heb je wel gene nieuwe of moet het een occasie zijn.
Wat jij met een pc wil doen ben je toch meer dan 1000€ kwijt.

Oke, marktplaats wordt 'm niet, want dan krijg je hele oude beestjes.
Ik geloof niet dat ik meer dan 1000 euro neer moet leggen, want bij Dell kan ik er al 1 krijgen voor 700 euro (en dan nog wel de verzendkosten).
Laat ik de vraag dan anders stellen: wat is een beetje een betaalbare laptop die toch goed is?

Ge zegt dat je online spelletjes wil spelen enz.
Hiervoor heb je echt een goede laptop voor nodig zulle!!

Doordat je zelf al aangeeft dat je aan een budget gebonden bent, vallen er een hoop af. Echt tips hoef je dan ook niet te verwachten, want laptops van 500 euro zijn er gewoon niet. Wel zou je kunnen zoeken op site's als kieskeurig.nl, vergelijk.nl en kelkoo.nl..

Als ik op kieskeurig.nl zoek op bedrag tot €500, dan wordt er niets gevonden. De goedkoopste ligt rond de €650 en daarmee is best te doen wat jij wil..

Hier wat linkjes:

Populaire notebooks
Een leuke laptop, betaalbaar

vergelijk.nl
kelkoo.nl
kieskeurig.nl

Je zult dus moeten denken aan een kleine €700 helaas :(

(Ennuh, dell zou ik afraden. Lijkt goedkoop maar is duur. Vergelijk de merken van onderdelen, snelheden van onderdelen etc . maar eens met andere merken, ohja dat zetten ze er niet bij natuurlijk. Dell, dan weet je het wel (of eigenlijk niet:p))

Laatst bewerkt:
jean42 zei:
Ge zegt dat je online spelletjes wil spelen enz.
Hiervoor heb je echt een goede laptop voor nodig zulle!!

Waarschijnlijk bedoelt de t.s. geen first-person shooters, maar online patienten etc. :cool:

bedankt voor de tips, ik ga eens even rondneuzen op die linkjes!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan