wie kan mij vertellen hoe ik mijn hotmail terug kan krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicky2002

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
wie kan mij helpen,en zeggen waar ik moet wezen om mijn hotmail account terug te krijgen door steeds een verkeerd wachtwoord is die nu dus op slot/geblockeerd gezet en kan ik er dus helemaal niet op,wie kan mij vertelen of een link sturen waar ik moet wezen,om mijn account weer terug te krijgen????

bvd

nicky:confused:

Laatst bewerkt:
als echt je wachtwoord niet meer weet

als je echt je wachtwoord niet meer weet of iemand heeft het veranderd , beide resulteren dus in een onbekend wachtwoord.

dan kan je naar de support van hotmail mailen en daarin verklaar je dat je de eigenaar bent doormiddel van enkele gegevens door te geven, ook word er gevraagd meerdere e-mails dat in je inbox staan te beschrijven zodat ze kunnen nakijken of jij wel degelijk jij bent.

https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx

thx

thx ik heb me daar al twee keer op aangemeld,en zou 24 uur bericht krijgen nu al weer twee weken verder,en ze hebben nog steeds niet gereageerd waar ik wel vrselijk van baal natuurlijk,maar ik zal het wwl weer ens proberen door jou link,en mss is dat wel een ander site en laten we hopen dat het nu wel eens gaat werken,en bedankt voor de informatie

greetzzzzzzzzzzzzzzz nicky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan