Wie kan mijn helpen met Wolferstein Mijn vraag is hij kom niet online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinus1234

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hallo,

Ik speel al 2 jaar wolferstein ik ben aan elke dag aan me server bezig of die online kom elke forum afgewees maar vind niks hij kom niet in de lijst en andere mensen kan niet joinen op me server wie kan mijn helpe.

Ik heb windows vista pentium D en hij is van packard bell.:)
router= Merk: Arris
Model: tm502b/220

Alfast bedank.:)

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Het is niet de bedoeling meerdere topic's aan te maken met dezelfde vraag. Ook is het niet de bedoeling om na een paar minuten.uren je vraag omhoog te kicken. Ik heb daarom jou andere geopende topic's gesloten en hier je tweede bericht verwijderd.

Dus je wilt je eigen server opzetten? Dan moet je poorten open zetten, op de site portforward staat daar wel uitleg over volgens mij

ik weet nietm zeker of het lukt maar ik had het ook en het werkt bij mij

als het op je bureaublad staat dan klik je met je regter muisknop op wolfenstein enemy territory dan klik je op openen met administrator kijk of hij het nu doet hij start van zelf
:thumb: is voor andere servers

Laatst bewerkt:
Ja dat snap ik niet kan je me da mee helpen.

Eerst moet je PFConfig dowloaden, hier een linkje naar een demo van het programma

Na het dowloaden start je het progamma op, dan zal hij een melding geven, druk op Oke

Dan moet je je router selecteren, de informatie over de router valt te vinden op het router, of mischien weet u het merk + serie nummer nog dat kan ook ;)

Dan moet u het progamma selecteren in de lijst dus wolfenstein, en dan op een knop met iets in de geest van "Update router"

Veel succes :thumb: mocht u er toch nog niet uit komen, post het probleem gewoon weer hier onder en dan zal ik kijken of we u verder kunnen helpen ;)

ik heb zelfook een eigen server

je moet er ook 1 huren als je egt wilt gamen en waar iedereen inkan anders heb je een localserver
en daar kan je dan alleen zelf in. :confused:

voor vragen en/of huren opmijn server ?(dat ismogenlijk want ik heb nog wat horsten vrij:))

elroy_d13@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan