Wie kan tegen vergoeding voor mij een muis recorder programeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobmuilwijk

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2011
Berichten
5
goedendag,

om het een en ander langdurig te testen zou ik graag een muisrecorder hebben,
ik heb verschillenden gedownload, maar kom er niet uit.
hij moet een bepaalde handeling doen,daar komt een getal uit, als dit even is moet hij de handeling herhalen, als dit oneven is dan moet hij de handeling met een extra toevoeging herhalen, klinkt simpel, is simpel, maar ik (zonder computterkennis) kom er niet uit.
wie kan mij (tegen vergoeding) helpen?
 
Wat bedoel je precies met 'een bepaalde handeling uitvoeren'? (waar komt dat (on)even getal bijvoorbeeld vandaan?)
 
Ik zou het op zich wel willen maken maar ik heb wel een veel duidelijkere beschrijving nodig.
 
Wat bedoel je precies met 'een bepaalde handeling uitvoeren'? (waar komt dat (on)even getal bijvoorbeeld vandaan?)

voor een opdrachtgever heb ik de opdracht gekregen om statistische gegevens te verzamelen van het spel roulette,

als de inzet wint, dan moet het spel opnieuw gespeeld worden, en indien het verliest moet de inzet veranderd worden en daarna het spel opnieuw worden gespeeld.

groeten jm
 
Ik heb ooit een programma gebruikt met mouserecorder.. Het was een echt simpel programma maar het coole was dat het macros en Add-ons had. Er is ooit een addon van CheatEngine gemaakt waarmee je een getal of byte kon verkrijgen. Ik kan alleen niet op de naam komen, maar dit zou iets voor u zijn. Het was freeware en het kon werken met logic gates. VOORBEELD:
PHP:
ON KEY=RETURN
Macro:MOUSERECORD1
IF CheatEngine.Value(Game.exe,10234) = DEV 2 THEN
Macro:MOUSERECORD2
ELSE
RESTART
END
Dit was wat je dan moest ingeven om zo je mouserecorder te laten werken
en er was een handleiding bij. MAAR ik kan alleen niet meer op die naam komen :evil: , ik zal posten zodra ik het weet
 
Is het niet makkeljiker om zelf een "roullete game" te schrijven.

En die dan te automatiseren met een speelstrategie en die dan een tijdje (hoeft heel kort aangezien code nogal snel runt) te laten spelen met jouw strategie.

Zo kan je er heel veel in een korte uittesten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan