Wie kan/wil helpen bij het onderhouden van een website voor ouderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Hoi!

Wij zijn een Amsterdamse ouderen organisatie en zouden graag in contact komen met een vrijwilliger die ons zou willen helpen bij het onderhouden en uitbreiden van onze website.

De site is (tot nu toe) vrij simpel en bevat alleen informatie als de Statuten, notulen en wat andere zaken die van belang zijn voor onze organisatie. Wij zoeken niet naar duizenden bezoekers maar richten ons op een specifieke doelgroep.

Mocht je belangstelling hebben laat het mij dan even weten. Mijn e-mail adres is: dutchknight@hotmail.com

Moderator mocht mijn bericht hier niet thuis horen dan bij deze mijn excuses en het verzoek het naar de goede plaats te verhuizen.

Alvast bedankt!

Dutch

't lijkt mij dat er best wel mensen zijn die je willen helpen. maar goed lijkt mij dat de mensen graag die site willen bekijken, zodat ze een impressie kunnen opdoen..

- en wat zou er zoal moeten gebeuren?

Geplaatst door JKoelman
't lijkt mij dat er best wel mensen zijn die je willen helpen. maar goed lijkt mij dat de mensen graag die site willen bekijken, zodat ze een impressie kunnen opdoen..

Onze url is: www.oar-zuidoost.nl

- en wat zou er zoal moeten gebeuren?

Ik heb deze site opgezet met Net Objects Fusion maar merk dat ik ondanks de kracht van dat programma ik niet het soort site heb gebouwd wat ik zou wilen. Verder heb ik weinig tijd om mij met de site bezig te houden.

Daar ik denk dat ik hier off-topic bezig ben zou ik belangstellenden toch willen vragen om verder te gaan via e-mail.

Groeten!

Dutch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan