wie kent Chipdrive Mobile Password Key (MyKey)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantien

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2001
Heeft iemand ervaring met dit programma?
Kan ik het vertrouwen?
Ik kan het (nieuw) overnemen en het lijkt wel handig nu ik mijn verschillende passwords niet meer kan onthouden.
jantien

:confused: Na jah zijn ze niet zoooo betrouwbaar ... lees ik zo ongv.
244y91t.jpg

Volledige CITAAT :->
Voors
Kunnen zich aanmelden bij Windows met behulp van opgeslagen referenties en automatisch uit te loggen wanneer het apparaat wordt verwijderd. Volledige wachtwoordbeheer. Vult webformulieren. Kan veilig op te slaan Internet favorieten en notities. Kan back-up en herstel van gegevens. Smart card is vervangbaar.

Tegens:- Niet echt dienen om "vergrendelen" een computer. Niet fysiek duurzaam. Smart kaart bevat slechts 24 KB aan gegevens. Geen optie om opgeslagen wachtwoorden te organiseren. Tracks minder formulieren in te vullen velden dan de concurrentie.
Bottom Line
De CHIPDRIVE MyKey zegt hij blokkeert de computer en onthoudt uw wachtwoorden. Het doet herinneren wachtwoorden, maar het is niet echt effectief uw computer vergrendelen. En terwijl de smart card data-opslag is veiliger dan een gewone USB-drive, het houdt slechts 24 KB.
29,99 dollar ( ?? ) . :( = 23,17€
:confused: dus to be or not to be ?? :D -->>http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2364527,00.asp

Laatst bewerkt:
Neeee........
Dank voor het uitzoeken.
Geheugentraining lijkt dan safer.
Goed voorjaar gewenst,
jantien

:( Maar sorry dan ...ik wou je niet schrikken .....:o:( ...je kan die gratis krijgen ( dat heb ik vergeten ) ...:(

Laatst bewerkt:
Misschien moet ik het maar gewoon proberen.
Ik word altijd wat schichtig door dit soort software - bang dat er iets onherroepelijks gebeurt met mijn pc.

:confused: Ik ken ook helemaal zoiets niet ( en zelf zou ik niet durven ) ... maar misschien kan je wel op een/of ander manier groter geheugen kaartje in zeten ??

Laatst bewerkt:
Dat lijkt me in elk geval iets om te proberen want ik had veel meer geheugen verwacht!

:) Doe maar goed uittesten ....en door paar weken vertel weer of van nut wel is ...:D ...wie weet misschien bedenk ik me ...:)

Ik zal rapporteren over mijn ervaringen!
Dank voor het meedenken,
jantien

Ik kan eigenlijk alleen maar het citaat van Royonix bevestigen. Het doet van alles een beetje, niets echt heel goed. Voor wat je zou willen is te weinig ruimte en ontbreekt de mogelijkheid voor overzichtelijk organiseren.
Ik ben teleurgesteld.

:( Hallooo jantien .....:thumb:

Heb ik als een bevroren boompje op je berichtje gewacht ( in gedachten op mooie nieuws ....:( ) nu zie ik dat jij ook niet zoo handig die Chipdrive M.P.Key vind' ... ga ik zelf ook NIET (:confused: ) aanschaffen ...
heh.... een pech bij ....toch ?:d

[marquee] Maar KOP OP ! jantien ....:D er zijn meer dagen dan worstjes nog, ...
en ooit komt het wel goed :) ....Fijn Weekend Jantien ! :thumb:[/marquee]

Laatst bewerkt:
Beste Royonix,
Wil je hem van mij hebben - gratis - om zelf te proberen?
Ik heb nog een nieuw exemplaar (mijn man en ik hadden er allebei een gekregen).
Ik zet hem anders op Marktplaats - ook gratis.
jantien

:confused: Ach nee jantien het hoef niet ...zal strakjes wat anders misschien vinden.... wat moet ik mee zonder goede functies in enz...enz..
die leek me leuke wachtwoorden kluis maar zoals ik lees en alles rond hoor, tis' niet wat ik verwacht heb .....:confused:
Zeer veel bedankt aan die aanbod ....lief van je ....:):thumb: ...maar nee, hoef nie ....:) uiteindelijk net zoals je zelf gezegd hebt, geheugen training lijkt dan safer .... toch ?? :D

Laatst bewerkt:
Ik hoop die laatste wijsheid van jou te onthouden.
Dan houd ik dit item maar voor afgedaan.
Geniet van de zon,
jantien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan