Wie kent dit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wipneus

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2001
Berichten
645
Ik krijg regelmatig dit op mijn bureaublad te zien waar het vandaan komt weet ik niet en hoe kom ik er van af.
Kan het wel verwijderen maar komt dan af en toe weer tevoorschijn op mijn bureaublad.
 

Bijlagen

  • screenshot002.jpg
    screenshot002.jpg
    57,9 KB · Weergaven: 117
Kan gewoon weg, ik krijg die dingen als ik handmatig een email-adres aan m'n adresboek toevoeg, waarom weet niemand, gewoon wegpletteren. Maar wie het wel weet mag ook het ook absoluut zeggen! :)
 
Rechtermuisklik en eigenschappen

dan weet je in ieder geval waar het staat, en kun je het verwijderen.

Gr.Jan
 
hm,

jammer dat we niet kunnen vergelijken etc. etc. ik heb omtrent dit euvel al vaker postings gelezen alleen, ik heb het probleem niet. Ik vraag mij dus even af wat ik anders heb / doe / ingesteld heb staan, dan degenen die er wel last van hebben.....................
 
Waaraan het ligt weet ik ook niet heb wel pas 2 updates van de mediaplayer gedownload (security patches) Kreeg namelijk vandaag bericht dat er een update was misschien dat het daar iets mee te maken kan hebben. Ad-aware gaf ook 2 dingen aan van de mediaplayer als spyware.

Helaas weet ik het goede antwoord nog niet
 
is het elke keer dat je opstart dat het verschijnt, of bij het surfen, dat het op je desktop verschijnt¿
 
Hi Wipneus!
Kijk even als beveiligde bestanden worden verborgen of niet:
Start/Instellingen/Configuratiescherm klik tabje Extra en dan kies Mapopties.
Kies nu tabje: Weergave.
Staat een vinkje bij: Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen ?
Zo niet: zet een vinkje en klik vervolgens op: Toepassen.
Start PC opnieuw. Staat dat bestand nu nog op jou bureaublad ?

Groetjes
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan