wie kent goed (beter) backupprogramma

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik werk nu, onder windows7, met cobian backup. ik maak veelvuldig backups, om het half uur, omdat ik niets kwijt wil raken. Raak ik eens wat kwijt dan volgt een onmogelijke zoektocht naar de laatst gemaakte (dus gewijzigde) versie. dat is frustrerend. zijn er -eventueel betaalde- programma's die dat beter oplossen?

in aansluiting op net gestelde vraag; als ik in een document aan het werken ben, dus veranderingen aan het aanbrengen ben, worden dan bij backuppen ook deze wijzigingen meegenomen? of alleen wat ik eerder bewust heb opgeslagen?

Laatst bewerkt door een moderator:
:D Hoezo wil je betere een of ander software voor een Back-Up te maken dan eigen windows ingebouwde functie voor zoiets ( het werkt meer dan perfect ! ! ;):thumb::D )
ScreenShot014.jpg ScreenShot015.jpg ->print screen.jpg<-!

Laatst bewerkt:
Het lijkt mij niet noodzakelijk twee verschillende threads te openen voor vragen over hetzelfde onderwerp, daarom heb ik ze samengevoegd.

ik snap wat je bedoelt, maar dat programma neemt veel tijd en mij gaat het erom dat ik gewijzigde bestanden wil opslaan

:D Hoezo wil je betere een of ander software voor een Back-Up te maken dan eigen windows ingebouwde functie voor zoiets ( het werkt meer dan perfect ! ! ;):thumb::D )
Bekijk bijlage 183546 Bekijk bijlage 183548 ->Bekijk bijlage 183550<-!

ik snap je gedachtegang, ik laat het ook maar zo. Maar de vraag is toch van een hele andere orde: worden documenten die ik aan het bewerken ben, ook in gewijzigde vorm gebackupped. dus neit dat ik na een dag werken moet ontdekken, bij een crash, dat alle wijzigingen verloren zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan