wie snapt dit nog??

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
iemand stuurde mij een mailtje dat hij het I LOVE YOU virus had ,ik dacht dan ga ik bij virus.nl een tooltje downloaden voor hem om deze te verwijderen,toen ik
deze doorstuurde kreeg ik van zon een mailtje dat IK besmet was met IRC/Generic* virus en dat ik mijn pc moest scannen.mijn virusscanner haalde 2 virussen eraf
maar dat waren die progjes die ik had gedownload voor die ander,nou ik ben toen een trojanscanner gaan downlo....en die zegt het volgend........

Anti-Trojan Version 5.5.407
Trojan-zoekactie Start zoekactie: 6-4-2003 8:52:24 - Eind zoekactie: 6-4-2003 8:58:38

Poort-scan: (Gevonden bekende poorten)

Poort 5000 open. Mogelijke Trojans. Sockets de Troie, Blazer 5

Maar onderaan deze tekst staat Gefeliciteerd u hebt geen trojans op uw pc.(Anti-Trojan 5.5.407)heb ik er nou wel een of niet???????

Mogelijke Trojans. Sockets de Troie, Blazer 5
Deze melding krijg ik ook altijd maar dat wilt niet zeggen dat je ook een trojan hebt.

Portscan:
The portscan shows open ports on your computer. An open port doesn't mean, also if there stands "possible trojan", that there must be an trojan on your PC.

boris 555,

Maak je maar geen zorgen. Je hebt geen trojan.
Doe dit om je probleem op te lossen:
Ga naar start-uitvoeren-msconfig-ok-opstarten-en vink uit: SSDPSRV -toepassen-ok-restart de pc en je probleem is opgelost.

Saldos,

Heb ik het verkeerd of werkt die methode alleen voor ME?

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Pieter Arntz
Saldos,

Heb ik het verkeerd of werkt die methode alleen voor ME?

Groetjes,

Pieter

Pieter, die methode werkt alleen voor ME.

OK. Dan voor Windows XP:

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=633

Dus:
1. Start > Uitvoeren
2. type Services.msc > OK.
3. Zoek in de lijst met services naar Universal Plug and Play.
4. Rechtsklik erop > eigenschappen
5. Als de service draait eerst op stoppen klikken. Dan de service van Handmatig naar Uitgeschakeld zetten
6. OK en het service venster sluiten.

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan