Wie weet betere laptop? 1000- euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander7390

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik zoek voor een nieuwe laptop onder de 1000 euro.
Ik heb momenteel de MSI GE60 gevonden voor 999 euro met specs als volgende:

15,6'' 1920x1080 Full HD
8 GB Ram
GTX660M 2GB GDDR5
i7-3630QM

Als iemand een laptop met nog betere specs voor deze prijs kan vinden zou het nog beter wezen! :D

Mvg. Sander

Hoi,

Misschien even aangeven waar je het notebook voor wilt gebruiken denk dat ik het wel weet maar wie weet zit ik wel mis en anders is het voor ieder duidelijk.;)

Vooral gamen, ik record ook tijdens het gamen dus moet wel een wat goede processor zitten met 8 of meer threads c:

Hoi,

Nee jammer dat je slechte ervaring hebt ik lees de laatste tijd alleen goede maar het kan altijd nee dan zal het denk ik de beste zijn gezien het geld.

Ik had de akoya p6815 maar mss is dit wel een goede. aangezien deze meer based op gamen is en een gtx670 heeft en niet een gt650m gddr3tje. En review zien niet te slecht uit

Hoi,

Nee daarom, maar wacht anders even andere reacties af wie weet werpt dat nog meer licht op de zaak:D

Beter dan een GTX670M Krijg je niet voor 900 euro :3
Je zou nog kunnen kijken tussen de Ex-demo modellen van coolblue, soms zit daar iets leuks tussen ;)

Deze bijvoorbeeld ^^ (van €1800 naar €1050 met krasjes en toch nog 13 maanden garantie)
Bij mij stond er 'lichte schade' en het was alleen maar een klein scheurtje die je niet ziet voor de rest zo goed als nieuw ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan